Gjest Lilleulv Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Noe som kan fortelle meg noe om dette fôret?
Gjest Revenka Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Hva vil du vite? Jeg brukte det på min hund en stund, var veldig fornøyd men det ble litt problematisk pga merkelig matvaner til hunden min. Det kommer i en 20 kg blokk som er frossen. De er perforerte, så det går relativt lett å dele de opp til 1 kg klosser. Ring han som driver NP, så sender han deg informasjon i posten. Det er litt dyrt, men verdt det. Nå kommer det jo ann på hvor stor bikkje du har. jeg ga min 1,5 kg om dagen. En sekk på 20 kg kostet vel 360,- husker jeg ikke helt feil. Billigere jo fler sekker du bestiller. Obs obs, du må ha god fryseplass.
Gjest Lilleulv Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har en mellomstor hund som er allergisk mot kylling...
Gjest Revenka Skrevet 19. januar 2005 #4 Skrevet 19. januar 2005 Etter Norwegian Polar testet jeg noe fra vom og hundemat (se www.vomoghundemat.no) som er liknende som NP, bare ser litt annerledes ut. NP ser og lukter som leverpostei, mens V&H ser ut som rå kjøttdeig. Jeg hadde fortsatt på NP hvis bikkja ikke bare hadde slikket på foret. Han slikket det helt fast i skålen sin, slik at jeg måtte skrape det opp hele tiden for at han skulle få spist det. Irriterende i lengden. Usikker på om det er kylling i NP, husker ikke. Sjekk siste hundesport og ring nr til han karen. lykke til!
LaToya Skrevet 20. januar 2005 #5 Skrevet 20. januar 2005 Jeg har hørt at VH ( vom og hundemat ) er bedre en NP fordi dette er rått kjøtt. Samt at VH kan spesial lage foret for din hund ( uten kylling med andre ord ). Ulempen med VH er at om du får det fryst, så får du 20kg fyst og det er litt av en jobb å dele opp ( der er nok NP bedre, siden du kunne knekke de opp i 1kgs biter ). Jeg har kjøpt VH fersk, så da kan jeg dele det opp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå