AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Hvorfor er det en del menn som blir så provosert over menn som er homofil eller transseksuell, eller som ser ut som de er uten å kanskje være det? Hadde flertallet av menn vært homofil, ville det ikke da bare blitt flere damer på deg? Mindre sansynlig at vennen din stjeler dama di også videre? Og hvorfor er damer ofte mer åpen for homofile og transseksuelle? Selv så støtter jeg dem fordi jeg klarer ikke å se hva galt dem gjør, ikke går det utover mitt liv på noen som helst måte heller. Anonymkode: c892b...d5a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Tipper det hovedsakelig har med religionene som påvirker folk til å sørge for at folk ikke tør å være homo, fordi da kan religionen spres raskere sålenge en presser homser inn i hetro forhold slik at de lager barn. Så enkelt og greit er det, og religioner får statsstøtte i Norge, noe uvisst av hvilken grunn, men det er ganske forkastelig hva religionen får folk til å gjøre. Folk får tro hva de vil, men religionene handler ikke om det, de handler om å spres og sikre seg makt og innflytelse over store menneskegrupper, koste hva det koste vil. Men det er PK å si at religion er berikende, men spør homser i oslo øst hvordan de opplever hverdagen, tror ikke de synes det er kult med den religiøse gjenoppstandelsen som kommer der når vi endelig begynner å bli kvitt kristendommens dritt, så vokser et enda værre religiøst monster opp og sprer hat. Og bare for å vise hva religion kan få folk til å gjøre, FRP bestemte seg for å forby kjønnslemlestelse av barn før valgkampen nå, men etter å ha samtale med en jøde-elite bestmte Siv Jensen seg for, nei kanskje det ikke er så dumt å kjønnslemleste barn, vi fortsetter med dette. HELT SYKT !!!! Religion kan fylle noen rom historiskt, men vi trenger noe mer moderne nå, disse steinaldergreiene funker ikke i 2017, skjerpings folkens. Grupper som smales og hjelper hverandre og stiller opp for svakere stilte kan være veldig bra, men vi trenger ikke religioner for å fylle den rollen, det følger for myye dritt med på kjøpet Men vi får se hva som skjer, vi får se Anonymkode: 89a19...e2b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Vi syns at noen av de er ekstremt vulgære. Anonymkode: 22678...486 1
-jk- Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi syns at noen av de er ekstremt vulgære. Anonymkode: 22678...486 Men er det noe å bli provosert over da? Personlig synes jeg det er fint med fargerike personer innimellom, det hadde blitt veldig kjedelig om alle gikk i beige og brunt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå