Mulle7 Skrevet 20. januar 2005 #21 Skrevet 20. januar 2005 For en vanvittig priskategori.. Det er jo helt sprøtt å bruke så mye på gaver.. Gjør noe morsomt sammen i stedet.. Ta henne med ut på noe gøy.. Da slipper hun å få noe dritt til å fylle huset med.. eller noe annet totalt bortkastet.. Vel, kanskje det bare var måten du ordla deg på?
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #22 Skrevet 20. januar 2005 Vel, kanskje det bare var måten du ordla deg på? Måten jeg ordla meg på?? Jeg sier jo bare rett ut hva jeg mener... Noe så tåpelig..
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #24 Skrevet 20. januar 2005 Hvis du skal bruke opptil 5-600 på henne, ville jeg IKKE gått for gavekort! for meg ville dette vært mye penger å gi i gave og da ville jeg vektlagt innholdet mer enn pris/sum (er tydelig noen du bryr deg mye om!) Hva med to teaterbilletter (med tilbud om barnevakt hvis hun har barn?)? Behandling hos aromaterapaut/hudpleier? Abbonem. på et blad/tidsskrift du tror hun vil like? Ta henne med ut og spandere en bedre middag på et fint sted? Ta utgangspunkt i hobby/interesse hun har og gi henne fint utstyr? Et trykk (hvis du kjenner smaken hennes godt)
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2005 #25 Skrevet 20. januar 2005 Poenget er at det er sløsing. Det bygger opp om et forbrukersamfunn som bare hander om omseting og ting, ikke om ekte verdier. Gi heller pengene til en god sak (siden du tydeligvis har overflod) og gi din venninne en god kopp te og en masasje.. :=) Det trenger da ikke være sløsing. Det kan da være hun setter pris på venninnen og viser det ved å kjøpe en gave..
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #26 Skrevet 20. januar 2005 Psst: hva med en NY TRÅD om hva som er "sømmelig" sum for gave til en bestevennine som fyller 30
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #28 Skrevet 20. januar 2005 Da slipper hun å få noe dritt til å fylle huset med.. eller noe annet totalt bortkastet.. Så en gave til 500-600 kroner er uansett noe dritt eller noe annet bortkastet? Du er ikke spesielt god til å handle gaver, skjønner jeg...
Gjest Espera Skrevet 21. januar 2005 #29 Skrevet 21. januar 2005 Spør henne hva hun ønsker seg da vel! Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en gave til min venninne, i utgangspunktet et spesiellt smykke som minne fra dagen og meg (hun er glad i å pynte seg og smykker er ikke noe hun unner seg selv). Så viste det seg at hun ønsket seg et ordentlig kamera, så hun fikk 500,- til å legge i kamerakjøp fra sambo og meg. I tillegg hadde jeg strikket et pynteskjerf og skrevet et "Jubileumsdikt" til henne Altså ikke noe dritt! Og hun ble veldig, veldig glad
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #30 Skrevet 22. januar 2005 Ting jeg gjerne ville fått i min 30-årsdag: -En fin veske -Smykker -Hjemmelaget skjerf/votter/lue/sjal Billetter til teater/show/revy Brettspill. F.eks Vil du bli millionær, Kokkelimonke, Europa på boks etc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå