Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 Noen her som har upc, og bruker chello? Er du fornøyd med det?
Felicia Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Vi har chello og er kjempefornøyd, både med hastigheten og oppetiden. Tidligere hadde vi NextGenTel, da var det et-eller-annet problem hver uke. Etter at vi byttet kan jeg nesten ikke huske at vi har hatt noen problemer
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Nei! Ikke fornøyd. Hadde veldig mye nedetid og problemer, og ringte man og spurte, fikk man bare kultne svar tilbake. Kommer aldri til å bytte tilbake til UPC/Chello igjen.
Mulle7 Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Fornøyd og veldig lite problemer! Eneste er at de ikke ville gi meg support da jeg skulle installere med trådløs tilkobling, og det ville heller ikke PC-leverandøren - de henviste meg til Internettleverandøren... :evil: Så jeg har fortsatt ikke trådløs tilkobling selv om jeg kunne/burde hatt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå