Gå til innhold

Hun har ikke tid til meg men vil ha kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet ei dame en periode nå. 

Nå føler jeg at hun ikke avsetter tid til meg, hun har barn og jobb. Siden hun jobber som nattevakt så går mye av dagen med til å sove. Når barn, hus, venner og andre nødvendigheter er unnagjort er det nesten ikke tid igjen til oss. Alt ligger til rette for at det må skje på hennes premisser. Det er jeg villig til å tilpasse meg, men likevel føler jeg at hun ikke har tid til meg. Og jeg tar dette som et tegn som at hun ikke vil ha kontakt med meg. 

Men historien slutter ikke der. Jeg har trukket meg tilbake og unnlatt å ta kontakt med henne. Da får jeg spørsmål om "hva f... Jeg driver med"? Hun vil altså ha kontakt men har aldri tid til meg. Jeg er mildt sagt forvirret over dette. 

What to do? 

Anonymkode: 58c51...db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til henne det du skriver her?

Anonymkode: 2b334...ec3

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si til henne det du skriver her?

Har tenkt å gjøre det, men vil ikke gjøre det på telefon helst face to face. Vi snakker jo på telefon hver dag og hun er glad for at jeg ringer henne (sier hun i alle fall). 

Men det blir jo ikke tid til å møtes... :-(

TS 

Skrevet

Hvor lenge har dere datet? Hva gjør dere når dere er sammen? Har hun barnet fullt eller delt? Tar hun initiativ til å prate med deg eller være sammen med deg? F.eks. nå som du trakk deg litt tilbake, har hun da prøvd å ta kontakt med deg annet enn meldingen du skrev her? 

Anonymkode: d286d...752

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt å gjøre det, men vil ikke gjøre det på telefon helst face to face. Vi snakker jo på telefon hver dag og hun er glad for at jeg ringer henne (sier hun i alle fall). 

Men det blir jo ikke tid til å møtes... :-(

TS 

Høres ut som hun bare liker oppmerksomheten og bekreftelsen, men ikke virkelig prioriterer deg.

Det er helt fair å si ifra om. Kan godt være over tlf også, ettersom dere faktisk sees så lite.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere datet? Hva gjør dere når dere er sammen? Har hun barnet fullt eller delt? Tar hun initiativ til å prate med deg eller være sammen med deg? F.eks. nå som du trakk deg litt tilbake, har hun da prøvd å ta kontakt med deg annet enn meldingen du skrev her? 

Anonymkode: d286d...752

Vi har datet vel 4 måneder. 

Hun har delt omsorg for barnet, og jobber natt turnus når hun har sine "barnefri" uker. Å ja, hun både ringer og melder meg. Da jeg trakk meg tilbake kom hun på døra her og var sint som en furie for at jeg ikke hadde tatt kontakt. Jeg er så utrolig forvirret... 

TS 

Skrevet

he he, snakk om å være taffat. Hun holder deg på gress.

Anonymkode: ff03c...2c6

• Liker 1
Skrevet

Det er greit at hun må prioritere barn og jobb, men når hun alltid prioriterer venner og "andre nødvendigheter" over deg tviler jeg på at hun er like investert i relasjonen deres som det du er.

Jeg synes nå imidlertid det er spesielt at hun blir sint på deg når du trekker deg unna. Det er ikke spesielt vanlig oppførsel, og jeg hadde sett på det som et varseltegn. 

Anonymkode: d65b7...b42

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har datet vel 4 måneder. 

Hun har delt omsorg for barnet, og jobber natt turnus når hun har sine "barnefri" uker. Å ja, hun både ringer og melder meg. Da jeg trakk meg tilbake kom hun på døra her og var sint som en furie for at jeg ikke hadde tatt kontakt. Jeg er så utrolig forvirret... 

TS 

Dodget a bullet, hadde jeg tenkt om jeg var kompisen din og du dumpet henne. Høres da veldig utstabil ut? Hun var altså så sint at hun kom på døra di, what the hell.

Anonymkode: 334cc...92a

• Liker 3
Skrevet

Vet du, det her kan du fint ta opp på telefonen også. Si rett ut at du helst ville tatt opp dette ansikt til ansikt, men siden det er så sjelden dere får til å møtes så må du nesten gjøre det sånn. Og så forteller du at du har forståelse for at hun har mye med barn og jobb, men at du føler dere får for lite tid sammen sånn som det er nå, og at du ikke trives med det. Og at du håper at dere sammen kan finne en løsning. Selv om hun jobber natt og sover på dagen så er hun jo våken på ettermiddagen.  Hun jobber jo ikke flere timer i døgnet enn andre, bare til litt upraktiske tider. Men når hun jobber når andre sover, og sover når andre jobber, så skal hun i teorien ha akkurat like mye tid til dating som andre med jobb og barn på deltid. Jeg har fint tid til å date jeg selv med 3 barn på deltid og krevende jobb. Men det hender jeg må droppe en trening eller annet for å prioritere det. Men det går jo helt fint. Fordi jeg ønsker å gjøre det.

Skrevet

Det er selvsagt travelt med 1 barn og nattevakt, men hvis hun har 50/50 ordning eller lignende, burde hun ha masse tid til deg når hun jobber natt. Hun kan jo være med deg om ettermiddag/kveld før hun går på vakt. Ingenting annet enn å konfrontere henne. At hun blir sint, synes jeg er helt unødvendig etter noen måneder. Vær klar på hva du mener. Endrer det seg ikke - gjør det slutt. Hun høres ut som en bestemt dame, det blir kanskje ikke bedre senere når dere har blitt enda bedre kjent ;) 

Anonymkode: 076c4...365

Skrevet
2 timer siden, Engel skrev:

Vet du, det her kan du fint ta opp på telefonen også. Si rett ut at du helst ville tatt opp dette ansikt til ansikt, men siden det er så sjelden dere får til å møtes så må du nesten gjøre det sånn. Og så forteller du at du har forståelse for at hun har mye med barn og jobb, men at du føler dere får for lite tid sammen sånn som det er nå, og at du ikke trives med det. Og at du håper at dere sammen kan finne en løsning. Selv om hun jobber natt og sover på dagen så er hun jo våken på ettermiddagen.  Hun jobber jo ikke flere timer i døgnet enn andre, bare til litt upraktiske tider. Men når hun jobber når andre sover, og sover når andre jobber, så skal hun i teorien ha akkurat like mye tid til dating som andre med jobb og barn på deltid. Jeg har fint tid til å date jeg selv med 3 barn på deltid og krevende jobb. Men det hender jeg må droppe en trening eller annet for å prioritere det. Men det går jo helt fint. Fordi jeg ønsker å gjøre det.

Du har helt rett her, det er prioriteringer det er snakk om. 

Vi har planlagt å gå på et arrangement i helga, billetter ble kjøpt for en tid tilbake. Nå har hun hintet om at det er noen "problemer" med å få dette til. Blir spennende å se hva hun kommer med. Tipper, og ikke for å være negativ, at hun trekker seg fra dette. 

Prøvde også å få til og møtes før helga, men dette gikk ikke. Selv om hun var på besøk hos ei venninne i går da jeg ringte henne... 

Oppdaterer hva som skjer i helga. 

• Liker 3
Skrevet

du er backupplanen hennes. en fallskjerm

garanti mot ensomhet etterhvert som hun aldrer

hvis man er serøs med kjæreste setter man ikke av mindre enn 1 gang i uken til å møtes, bortsett fra ved spesielle unntak- og man lar ikke venner gå i veien for dette møtet. dere har datet 4mnd. du kan henge med venninner

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som hun har tid til å date. Det er jo forståelig at jobb og barn må prioriteres, men da bør man heller ikke begynne å date heller. Dette er jo bare dårlig gjort. Skal man date, må man jo sette av tid til hverandre. Og at hun blir rasende og kommer på døra di høres jo helt sprøtt ut. Hadde nok avsluttet det med henne.  

Anonymkode: 383b0...6e7

• Liker 2
Skrevet

Tenker her er det en det en annen i bilde som får alt sexen og du blir psykolog svampen hennes.

Anonymkode: 7c0f1...87d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker her er det en det en annen i bilde som får alt sexen og du blir psykolog svampen hennes.

Anonymkode: 7c0f1...87d

Vel, det blir jo ikke noe særlig tid til å være "hobbypsykologen" hennes når vi aldri møtes, så det begrenser seg selv. 

Sexen er det beste hun har hatt, jeg er dyktig i senga med henne. Vi er særdeles kompatibel med hverandre på det området, så jeg tviler at gresset er grønnere på andre siden av gjerdet... 

TS 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det blir jo ikke noe særlig tid til å være "hobbypsykologen" hennes når vi aldri møtes, så det begrenser seg selv. 

Sexen er det beste hun har hatt, jeg er dyktig i senga med henne. Vi er særdeles kompatibel med hverandre på det området, så jeg tviler at gresset er grønnere på andre siden av gjerdet... 

TS 

:alice:Sorry at jeg ler. Men det der er gjerne slikt som blir sagt for å være snill. Man sier jo ikke til ny elsker/partner at sexen er dårligere enn tidligere sexpartnere liksom. 

Hadde ikke det vært mer logisk at hun ville møtt deg oftere om sexen virkelig var så bra? 🙊

Anonymkode: 99c26...8a3

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Du sier at du ikke ser noe fremtid her siden hun ikke har tid til deg. Om hun ikke finner tid får du gå videre. 

Skrevet

Må starte med at jeg ikke har lest alle svarene. Jeg holdt på med nettdating. Mange menn ble luket ut fordi de ikke skjønte min livssituasjon og hvorfor jeg ikke svarte hver dag. Jeg var alene mef barn, full jobb og pendling. Jeg hadde bare ikke kapasitet. Noen få skjønte og var tålmodige. En av de jeg traff ble det full klaff med og i dag et vi samboere. Han ga meg rom og tid nok.

Anonymkode: 2c88a...70c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...