AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Skrevet 28. september 2017 Er denne puten virkelig så fantastisk som flere skal ha det til? Fungerer den greit både som ammepute og som babynest? Anonymkode: 698fd...0cd
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Kjøpte den dagen etter positiv test da jeg fant ut at om jeg skulle bruke så mye penger så skulle jeg ha mest mulig utbytte. Har verken prøvd den som ammepute eller babyenest da jeg er gravid fortsatt, men fungerer den til det er det bare et pluss. Jeg simpelthen elsker den! Det samme gjør mannen, hundene osv. så den ligger sjelden alene. Anonymkode: 10da4...f6c
Maaaddepaaadde Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Hatt min som gravid i 5-6mnd nÃ¥ og beste puta noensinne. Det og sove uten gÃ¥r ikke akkurat like avhengihetsskapende som dop, hehe Ikke fÃ¥tt prøvd den som nest eller ammepute da jeg fortsatt er gravid Â
malicious Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 Ja, jeg synes det! verdt pengene ettersom du får brukt den hele graviditeten samt spedbarnstiden som gravid sover jeg med min hver eneste natt. Superfin støtte når magen begynner å bli stor.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #5 Skrevet 28. september 2017 Har vurdert å kjøpe den selv om jeg ikke er gravid Men har inntrykk fra mange tråder at den først og fremst er nyttig under graviditet, og at mange synes den siger for mye og er knotete under amming. Som babynest synes iallefall jeg det ser ut som baby synker for mye nedi til at det minner om det nestet jeg hadde som var vanlig iallefall. Anonymkode: e5212...dd4
Gjest Sisti Skrevet 28. september 2017 #6 Skrevet 28. september 2017 Funker dårlig som ammepute, og hvertfall ikke som nest. Men er fin å bruke som støtte under for eksempel tilbakelent amming, eller støtte i ryggen ved liggende amming, så jeg har fått bruk for den etter graviditeten likevel. Super pute å ha i sofaen når man ser på tv også, gravid eller ei.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #7 Skrevet 28. september 2017 Før jeg kjøpte min så leste jeg en del erfaringer om hvis man fikk til ammeteknikken med puten var det null stress. Som babynest derimot aner jeg ikke. Anonymkode: 10da4...f6c
Marimba Skrevet 28. september 2017 #8 Skrevet 28. september 2017 Elsket den som gravidpute, og bare som pute. Ble aldri helt komfortabel med Ã¥ amme med pute, sÃ¥ brukte den ikke til det. Prøvde den heller ikke til babynest. Men syntes absolutt den er verdt Ã¥ ha bare som pute. Kjøpte min brukt pÃ¥ finn til under halve prisen Â
bib_84 Skrevet 28. september 2017 #9 Skrevet 28. september 2017 Jeg bruker den som gravidpute nÃ¥, og synes den er veldig god. Tror nok ikke jeg kommer til Ã¥ bruke den som ammepute: med førstemann foretrakk jeg flate, faste ammeputer. Men ser for meg at jeg kan legge den under lakenet i dobbeltsenga for Ã¥ hindre at baby ruller ut dersom vi samsover Â
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #10 Skrevet 28. september 2017 Her elsker hele familien puta. Og alle som er på besøk. Liker den bedre som sofapute enn amme/baby pute da. Vi vurderer å kjøpe en til. Samboer hadde god bruk for den da han hadde prolaps i ryggen også. Anonymkode: 97199...816
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #11 Skrevet 28. september 2017 Elsker den!💖💖 Fikk dessverre ikke øynene opp for den før fødsel var overstått og ødelagt rygg et faktum. Kiropraktoren min anbefalte den for meg, og den ble virkelig redningen for ryggen min. Skulle ønske jeg kunne hatt den som gravid også. Anonymkode: e69ad...271
Jolanda Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 Ja, den er helt fantastisk! Verdt hver eneste krone og litt til.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #13 Skrevet 30. september 2017 Den er helt fantastisk som gravidpute, men for min del syntes jeg den ble for stor og "kronglete" som ammepute (kjøpte heller Doomo) samt det derre babynest-greiene ikke laget helt mening for meg (babyen sank jo litt nedi "hullet", foretrakk Sleepyhead babynest) Anonymkode: cdf2e...637
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #14 Skrevet 30. september 2017 On 9/28/2017 at 5:54 PM, AnonymBruker said: Har vurdert å kjøpe den selv om jeg ikke er gravid Men har inntrykk fra mange tråder at den først og fremst er nyttig under graviditet, og at mange synes den siger for mye og er knotete under amming. Som babynest synes iallefall jeg det ser ut som baby synker for mye nedi til at det minner om det nestet jeg hadde som var vanlig iallefall. Anonymkode: e5212...dd4  Anonymkode: aede4...743
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #15 Skrevet 30. september 2017 Den var fantastisn som gravid. Litt mimdre fantastisk til amming, men fordel at den er så stor om man fortsatt bruker pute når baby er litt større. Nå som baby er 6 mnd, så liker jeg den best. Han jar snart vokst fra cosi-fixe'en Anonymkode: aede4...743
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #16 Skrevet 30. september 2017 Den er genial som gravid! Elsker den! Jeg synes ikke det fungerte like bra som ammepute, men helt Ok. Jeg ville absolutt ikke brukt den som babynest, det tror jeg kan være potensielt livsfarlig. Den er for myk, og er så tykk at den kan bli ganske dyp. Hvis du absolutt MÅ ha babynest (de er ikke anbefalt pga fare for krybbedød), kjøp heller en som er beregnet på formålet. Anonymkode: d28b1...11c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå