Gå til innhold

Ny vibrator - squirtet NESTEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha som overskriften sier. Jeg kjøpte ny vibrator i går, og det var ett av mine beste kjøp. Kom 5 ganger type g-punkt, og var nær sprutorgasme. Men jeg har aldri fått til å sprute. Føler meg nærme hele tiden men så får jeg på en måte sånn "presse" trang og jeg lar det skje, men så går det over. Det er sånn at jeg føler jeg tisser på meg, og jeg slapper av og lar det skje, men ingen sprut kommer. Holdt på en halvtime uten at det kom sprut. Hvordan skal det føles rett før dere spruter? 

Anonymkode: 862a1...ade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha så full blære at du føler at du nesten ikke greier å holde deg før du begynner å onanere. Når du nærmer deg orgasmen slipper du bare alt løs.

Anonymkode: 6030f...3f4

• Liker 2
Skrevet

Hva heter den?

Anonymkode: 3f2d2...610

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha så full blære at du føler at du nesten ikke greier å holde deg før du begynner å onanere. Når du nærmer deg orgasmen slipper du bare alt løs.

Anonymkode: 6030f...3f4

Dust, man kan ha helt tom blære og likevel sprute!

Jeg har ikke noe tips, men hvorfor er det så viktig å sprute, det er bare vått! Jeg skulle ønske jeg ikke gjorde det!

• Liker 8
Skrevet

Du er nok for stram der nede. Det er ofte de som er litt romslige, gjerne født noen barn, som spruter. 

Anonymkode: 755ba...099

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok for stram der nede. Det er ofte de som er litt romslige, gjerne født noen barn, som spruter. 

Herregud, inkompetente folk altså.

Jeg ser ikke helt ønske om å sprute, det blir bare søl. Jeg spruter med sterk klitoris orgasme, men det er absolutt ikke noe gøy, bare jobb etterpå. 

Anonymkode: 1666d...ea0

• Liker 6
Skrevet

Ingen som svarer på spørsmålet mitt da. Jeg lurer på hvordan det kjennes rett før man spruter. Om man får sånn pressetrang som jeg skrev. Jeg vil sprute fordi det er deilig og partner syns det er deilig. 

TS 

Skrevet

Jeg har kun sprutet en gang, og det kjentes akkurat som rett før man får vaginal orgasme, jeg ble faktisk litt sjokkert når jeg kjente det rant nedover bena mine.

Hva slags dildo har du kjøpt, jeg får svært sjelden vaginal orgasme, så skulle gjerne kjøpt en sånn.

Anonymkode: 0aaca...3ee

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, du vet IHVERTFALL ikke noen ting!

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som svarer på spørsmålet mitt da. Jeg lurer på hvordan det kjennes rett før man spruter. Om man får sånn pressetrang som jeg skrev. Jeg vil sprute fordi det er deilig og partner syns det er deilig. 

TS 

Jeg føler ikke at det er tissetrang. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, eller jeg har ikke tenkt over det. Hvis jeg rekker, så skal jeg teste ut og svare deg i morgen ;)

• Liker 1
Skrevet

Er denne :) 

CDA312DE-2CE7-4238-87A3-9C85632B4F12.png

Skrevet

Jeg har bedre ting å svi av 449 på...

Anonymkode: 595ad...4ae

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Dust, man kan ha helt tom blære og likevel sprute!

Jeg har ikke noe tips, men hvorfor er det så viktig å sprute, det er bare vått! Jeg skulle ønske jeg ikke gjorde det!

Men det er jo så hot!

Skrevet

Jeg kjenner egentlig ikke så mye til at det spruter. I starten så kjentes det ut som om jeg tisser på meg, og hvis jeg holder igjen (fordi jeg ikke vil at det skal sprute, noe som jo ødelegger den skikkelige orgasmen) så kjennes det ut som om jeg må tisse ja. 

Skrevet

Jeg testet i stad. Jeg føler faktisk IKKE at jeg må tisse, det er først en orgasme og så er det som om den varer akkurat litt for lenge når jeg spruter, på en måte. Jeg sliter litt med å forklare det. Det føles selvsagt som om man tisser på seg når det blir vått, men det er ikke følelsen jeg har i kroppen før det spruter, det er bare den utvendige følelsen.

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Herregud, du vet IHVERTFALL ikke noen ting!

De som er vide, pleier å si det. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som er vide, pleier å si det. 

Ok, så 16-årige jomfruer er vide? Ikke at jeg er hverken 16 eller jomfru, men det har jeg vært en gang. Pluss rent fysisk skjønner jeg ikke sammenhengen med å være trang/vid, det kommer fra kjertler.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Ok, så 16-årige jomfruer er vide? Ikke at jeg er hverken 16 eller jomfru, men det har jeg vært en gang. Pluss rent fysisk skjønner jeg ikke sammenhengen med å være trang/vid, det kommer fra kjertler.

Vidhet har ikke noe med jomfru å gjøre. Jeg har hatt sex med en jomfru som var vid og en trang tobarnsmor liksom. Det handler om anatomi. Noen er videre enn andre i skjeden, enkelt og greit. Men de jeg har oppleve som har squirtet har generelt vært mer avslappa i muskulaturen der nede. 

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg testet i stad. Jeg føler faktisk IKKE at jeg må tisse, det er først en orgasme og så er det som om den varer akkurat litt for lenge når jeg spruter, på en måte. Jeg sliter litt med å forklare det. Det føles selvsagt som om man tisser på seg når det blir vått, men det er ikke følelsen jeg har i kroppen før det spruter, det er bare den utvendige følelsen.

Du beskriver det akkurat som jeg føler det også. At orgasmen varer litt for lenge også blir det vått. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vidhet har ikke noe med jomfru å gjøre. Jeg har hatt sex med en jomfru som var vid og en trang tobarnsmor liksom. Det handler om anatomi. Noen er videre enn andre i skjeden, enkelt og greit. Men de jeg har oppleve som har squirtet har generelt vært mer avslappa i muskulaturen der nede. 

Det er ikke sånn selv om det tilfeldigvis er din erfaring. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...