Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #1 Skrevet 19. januar 2005 http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/bok/ar...ticle188761.ece
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #2 Skrevet 19. januar 2005 Rettelse: DIN partner - ikke "den"
Arkana Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Nei, ikke i det hele tatt. Og ikke ligner jeg på moren hans heller (det stod i artikkelen at menn faller for kvinner som ligner på moren sin), og bra er det.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. januar 2005 #4 Skrevet 19. januar 2005 Har hørt det før. Har også hørt at vi kvinner faller for menn med likhetstrekk fra våre fedre. Og, ja, jeg har likhetstrekk med moren hans. Men tror ikke jeg ligner han.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #5 Skrevet 19. januar 2005 Og ikke ligner jeg på moren hans heller (det stod i artikkelen at menn faller for kvinner som ligner på moren sin), og bra er det. Skulle akkurat til å skrive det samme selv. Ligner ikke på typen eller..
Arkana Skrevet 19. januar 2005 #6 Skrevet 19. januar 2005 Skulle akkurat til å skrive det samme selv. Ja, min svigermor er ikke akkurat....eh...lekker.
philippa starck Skrevet 19. januar 2005 #7 Skrevet 19. januar 2005 Vi ligner faktisk! Har fått høre det flere ganger...
maki Skrevet 19. januar 2005 #8 Skrevet 19. januar 2005 Ja vi gjør nok det Gikk å hold rundt han på skolen en gang, da var det ei som lurte på om det var broren min Men stadig folk som sier vi ligner på hverandre. Både utsende og personlighet
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #9 Skrevet 19. januar 2005 Ja, jeg synes vi ligner. samme farger på hud og hår, fregner, samme øyenfarge, høye kinnben, fyldige lepper, rett nese.. Har blitt kommentert av andre også.
Samantha Skrevet 19. januar 2005 #11 Skrevet 19. januar 2005 -Eg og kjæresten liknar ikkje på kvarandre -Eg liknar ikkje på mora hans -Han liknar ikkje på faren min Og takk Gud for det!! Dei to siste altså. *phuu*
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #13 Skrevet 20. januar 2005 Vi har nok noen fellestrekk i ansiktet, men ikke veldig like nei. Jeg ligner ikke på moren han og han ligner definitivt ikke på faren min!!!!
Cathie Skrevet 20. januar 2005 #14 Skrevet 20. januar 2005 Jeg er ganske lys i huden og han er halvt indisk.. Tviiiler på at vi ligner
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2005 #15 Skrevet 20. januar 2005 Har hørt noen si vi ligner,minner om hverandre & like i stilen osv. Men syns ikke vi ligner utseendemessig. kanskje enklere for andre å se?
Sheba Skrevet 20. januar 2005 #16 Skrevet 20. januar 2005 Vi ligner ikke hverandre av utseende. Men personlighet, interesser og holdninger er faktisk veldig likt. For eksempel interesser som fotball, øl og maten vi liker best! Han er - i tillegg til å være min kjæreste elskling også min beste venn
Malou Skrevet 20. januar 2005 #17 Skrevet 20. januar 2005 Nei vi ligner nok ikke noe særlig på hverandre. Jeg er høy og mørk, han er lavere enn meg og lys. Jeg ligner ikke på hans mor og han ligner heller ikke på min far.
Gjest Embla s Skrevet 20. januar 2005 #18 Skrevet 20. januar 2005 Vi ligner ikke mht ansiktstrekk, men har nogenlunde lik kroppsbygning. Også er vi vel ganske like i stil og i tanker om hva som er fint/ikke fint. Føler også at vi matcher hverandre - den ene er ikke mye mer attraktiv en den andre- er på "samme nivå" (uten at det dermed er sagt hvilke nivå det er ). Mentalt er vi veldig like - har nogenlunde samme verdisyn og jeg kan ikke se for meg oss krangle om hva vi skal bruke pengene våre på (vi er skjønt enige om at det jeg ønsker meg er viktigst ) eller hvordan barn bør oppdras. Liker stort sett å gjøre de samme tingene (med visse modifikasjoner shopping/fotball f.eks...) så jeg kan vel konkludere med at vi er ganske like!
Flowery Skrevet 20. januar 2005 #19 Skrevet 20. januar 2005 Nei, vi er black and white så ikke mye likhet der nei.. Men i personlighet så er han ganske lik min morfar. Like rolig, stødig og fin personlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå