Gå til innhold

Likner du på den partner?  

1. 1. Likner du på den partner?

• ja
      7
    • nei
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Rettelse: DIN partner - ikke "den"

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Og ikke ligner jeg på moren hans heller (det stod i artikkelen at menn faller for kvinner som ligner på moren sin), og bra er det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har hørt det før. Har også hørt at vi kvinner faller for menn med likhetstrekk fra våre fedre. Og, ja, jeg har likhetstrekk med moren hans. Men tror ikke jeg ligner han.

Gjest Anonymous
Skrevet
Og ikke ligner jeg på moren hans heller (det stod i artikkelen at menn faller for kvinner som ligner på moren sin), og bra er det.

:ler: Skulle akkurat til å skrive det samme selv.

Ligner ikke på typen eller..

Skrevet

:ler: Skulle akkurat til å skrive det samme selv.

Ja, min svigermor er ikke akkurat....eh...lekker. :ler:

Skrevet

Vi ligner faktisk! Har fått høre det flere ganger...

Skrevet

Ja vi gjør nok det

Gikk å hold rundt han på skolen en gang, da var det ei som lurte på om det var broren min :sjarmor::hoho:

Men stadig folk som sier vi ligner på hverandre. Både utsende og personlighet :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg synes vi ligner. samme farger på hud og hår, fregner, samme øyenfarge, høye kinnben, fyldige lepper, rett nese.. Har blitt kommentert av andre også.

Skrevet

-Eg og kjæresten liknar ikkje på kvarandre

-Eg liknar ikkje på mora hans

-Han liknar ikkje på faren min

Og takk Gud for det!! Dei to siste altså. *phuu* :wink:

Skrevet

Vi har nok noen fellestrekk i ansiktet, men ikke veldig like nei.

Jeg ligner ikke på moren han og han ligner definitivt ikke på faren min!!!!

Skrevet

Jeg er ganske lys i huden og han er halvt indisk.. Tviiiler på at vi ligner :ler:

Skrevet

Har hørt noen si vi ligner,minner om hverandre & like i stilen osv. Men syns ikke vi ligner utseendemessig. kanskje enklere for andre å se?

Skrevet

Vi ligner ikke hverandre av utseende. Men personlighet, interesser og holdninger er faktisk veldig likt. For eksempel interesser som fotball, øl og maten vi liker best! Han er - i tillegg til å være min kjæreste elskling også min beste venn :hjerter:

Skrevet

Nei vi ligner nok ikke noe særlig på hverandre. Jeg er høy og mørk, han er lavere enn meg og lys. Jeg ligner ikke på hans mor og han ligner heller ikke på min far.

Gjest Embla s
Skrevet

Vi ligner ikke mht ansiktstrekk, men har nogenlunde lik kroppsbygning. Også er vi vel ganske like i stil og i tanker om hva som er fint/ikke fint. Føler også at vi matcher hverandre - den ene er ikke mye mer attraktiv en den andre- er på "samme nivå" (uten at det dermed er sagt hvilke nivå det er :roll::ler: ).

Mentalt er vi veldig like - har nogenlunde samme verdisyn og jeg kan ikke se for meg oss krangle om hva vi skal bruke pengene våre på (vi er skjønt enige om at det jeg ønsker meg er viktigst :wink::ler: ) eller hvordan barn bør oppdras. Liker stort sett å gjøre de samme tingene (med visse modifikasjoner shopping/fotball f.eks...) så jeg kan vel konkludere med at vi er ganske like! :)

Skrevet

Nei, vi er black and white :ler: så ikke mye likhet der nei.. :sjarmor: Men i personlighet så er han ganske lik min morfar. Like rolig, stødig og fin personlighet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...