Gå til innhold

Spise på bakeri eller ta med meg kake hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden vært utrolig flink til å lese og gjøre skolearbeid. Men, begynner nå å miste skolelysten litt. Det henger egentlig sammen med at jeg spiser veldig lite og dårlig mat, som gjør meg ukonsentrert og sulten. I tillegg tildelt tilbringer jeg hele dagen etter skole, kun på rommet mitt. Jeg går sjeldent ut, ser sjeldent på TV osv. Jeg føler skolelysten forsvinner fordi jeg gjør lesing så ensformig og kjedelig. Så jeg tenkte å gå ut på cafè å lese...Ta meg ett glass vin og spise noe godt ved siden av. Enten en god middag eller dessert. Men så koster jo ett glass vin hele 100 kronet og litt mer, Imens jeg kan få kjøpte gode vinflasker for 100 kroner. Så jeg tenkte; Skal jeg heller ta med mat hjem og drikke fra vin jeg har hjemme eller dra på cafè?

Anonymkode: 60a89...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra ut på cafe å spis lunsj, å så lager du heller noe ekstra godt til middag og kjøper en flaske vin? :P hadde jeg gjort. En dag hvor man bare koser seg 

Anonymkode: ac9d3...e9f

Skrevet

Nei, unn deg den kostnaden det er å gå på kafé. Litt glede skal man ha i studiehverdagen, og siden du sjeldent går ut ellers synes jeg ikke du skal nøle med dette. 

Anonymkode: 234aa...4a1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dra ut på cafe å spis lunsj, å så lager du heller noe ekstra godt til middag og kjøper en flaske vin? :P hadde jeg gjort. En dag hvor man bare koser seg 

Anonymkode: ac9d3...e9f

Hvilken Cafè anbefaler du da? (bor i Oslo) Ett par som har anbefalt Pascal (litt dyrt for en student) 

Anonymkode: 60a89...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...