Gå til innhold

Hva slags sjekketriks liker dere menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags sjekketriks liker dere menn? Liker dere at kvinnen er litt rå og hard i språkbruket, f eks "kyss meg" osv, og har høy selvillit. Eller hva liker dere? Hva tar oppmerksomheten?

Anonymkode: d67f6...919

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker litt direkte kommunikasjon, ja. Kvinner og menn kommuniserer jo ofte veldig forskjellig, kvinner er ofte langt mer subtile enn menn, og bedriver endel "underkommunikasjon". Veldig flinke forretningsfolk, (menn og kvinner), er ofte bevisste på dette, og tilpasser språkbruken efter hvorvidt mottaker er kvinne eller mann. Dette må gjerne gjøres også i sjekkeøyemed. Ja til mer initiativ og utvetydige signaler! Da slipper vi dette styret med å gjette seg frem til hva som menes, osv. Men det er jo endel menn som liker denne delen av "jakten" også da. Hehe.

Anonymkode: c0283...eef

Skrevet

Alle eksene mine elsket at jeg var direkte og litt ''rå/hard''.

Anonymkode: eb86e...ce2

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle eksene mine elsket at jeg var direkte og litt ''rå/hard''.

Anonymkode: eb86e...ce2

Hvordan dikrekte da?

Skrevet

jeg liker at dama er fin og byr litt på seg selv, både gjennom samtaler og fysisk

Anonymkode: 34895...f96

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan dikrekte da?

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Er ikke sjekketriks replikker som: "Falt du ned fra himmelen fordi du ser ut som en engel?" o.l.

Det holder egentlig massevis om du smiler, og kommer bort og sier hei. Jeg kan ta det derfra. Ellers funker det også om du sender lange blikk og smiler. Da kan jeg heller komme bort om du ikke gjør det.

Jeg tror ikke jeg har opplevd en dame som har vært direkte med ord når hun vil kysse osv. Ellers liker jeg at en dame tar litt styring. Hun kan for eksempel komme nærme, og holde øyekontakt eller bare stå så nære at man er borti hverandre. Liker også når en dame tar hånden min og leder meg bort til sofaen eller hvor som helst egentlig :fnise: Jeg liker veldig godt å bli forført av en jeg liker.

Skrevet

Mener du for å sjekke opp en "vilt fremmed" eller for å få en du har begynt å date/kjenner litt på kroken? Det kan være litt risiko ved å være for direkte før du vet om han er det minste interessert.

Jeg har gode erfaringer med å være ganske dirkete med menn etter en date eller to, på den måten du nevner. Ved å feks si rett ut at jeg vil han skal kysse meg (eller bare ta initiativ til det). Og ingen mann har noen gang mislikt når jeg tar styringen i sengen for å si det sånn. Men det kan nok være greit å passe på at det ikke blir FOR mye av det heller. De fleste menn liker å føle seg som menn, dvs ha litt styring. Ikke overta deres rolle.

En annen fordel med å være tydlig og direkte med menn, på hva du vil og ikke vil, er at du faktisk blir behandlet med respekt også. (evt skremmer bort de som ikke gjør det). Det gjør livet mye enklere.

Anonymkode: 80e0c...e95

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du for å sjekke opp en "vilt fremmed" eller for å få en du har begynt å date/kjenner litt på kroken? Det kan være litt risiko ved å være for direkte før du vet om han er det minste interessert.

Jeg har gode erfaringer med å være ganske dirkete med menn etter en date eller to, på den måten du nevner. Ved å feks si rett ut at jeg vil han skal kysse meg (eller bare ta initiativ til det). Og ingen mann har noen gang mislikt når jeg tar styringen i sengen for å si det sånn. Men det kan nok være greit å passe på at det ikke blir FOR mye av det heller. De fleste menn liker å føle seg som menn, dvs ha litt styring. Ikke overta deres rolle.

En annen fordel med å være tydlig og direkte med menn, på hva du vil og ikke vil, er at du faktisk blir behandlet med respekt også. (evt skremmer bort de som ikke gjør det). Det gjør livet mye enklere.

Anonymkode: 80e0c...e95

En jeg dater/ akkurat har blitt kjent med

Skrevet
På 27.9.2017 den 22.47, Sykkelkopp skrev:

Seriøst? Ja for den oppførselen der satt jo virkelig fokus på hennes profesjon og prestasjon som en seriøs skuespiller og hennes andre kvaliteter. En hver kvinne kan oppføre seg amorøst på samme måte, men de fleste av oss vil ikke bli oppfattet som bare en kåt og billig siklende dame, men som mennesker med kvaliteter og ferdigheter utover å spille på kroppen vår og være forførerinner. Er det virkelig sånn du vil at en dame skal være ovenfor deg? Hadde du villet at kona di skulle være sånn? Hva når hun resten av de 23,5 timene i døgnet var seg selv, ville du ikke vært tiltrukket hun da siden hun ikke var like amorøs og la kroppsspråk og ord etter kun for å tenne deg? Er det på denne måten du får respekt for kvinner som medmennesker? 

Anonymkode: ec8c6...fd3

• Liker 4
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Ja for den oppførselen der satt jo virkelig fokus på hennes profesjon og prestasjon som en seriøs skuespiller og hennes andre kvaliteter. En hver kvinne kan oppføre seg amorøst på samme måte, men de fleste av oss vil ikke bli oppfattet som bare en kåt og billig siklende dame, men som mennesker med kvaliteter og ferdigheter utover å spille på kroppen vår og være forførerinner. Er det virkelig sånn du vil at en dame skal være ovenfor deg? Hadde du villet at kona di skulle være sånn? Hva når hun resten av de 23,5 timene i døgnet var seg selv, ville du ikke vært tiltrukket hun da siden hun ikke var like amorøs og la kroppsspråk og ord etter kun for å tenne deg? Er det på denne måten du får respekt for kvinner som medmennesker? 

Anonymkode: ec8c6...fd3

Hæ? Snakker vi om sjekketriks eller om noe annet nå? Om jeg vil være like tiltrukket til en jente dersom hun ikke gjør sjekketriks hele dagen? Haha, forventer du en respons på det der?

Kan love deg at bond damen ikke er billig. Bokstavelig talt

Skrevet

Liker ikke triks, egentlig.

Bare vær trivelig og blid.

• Liker 2
Skrevet

Hva tenker dere om kvinnen ligger med dere første eller andre date? 

Hva tenker dere om hun nekter å ligge med dere? 

Skrevet

Direkte: ja! Helt klart en vinner. Sjarmerende. Oppfattes som at hun er tøff, har tæl, og absolutt som at hun er interessert.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. at hun liker meg.

2. det er forskjell på å "ligge med på første/andre date" og å "nekte å ligge med". I førstnevnte tilfelle så tenker jeg at hun føler seg usikker på meg, på hva jeg vil, eller at hun har "bagasje" som gjør henne usikker på meg. I sistnevnte tilfelle så tenker jeg at hun ikke ser på meg som stort mer enn en venn.

Anonymkode: 64ca9...a06

• Liker 4
Skrevet
11 minutes ago, AnonymBruker said:

Digger det!

Anonymkode: 43ae4...983

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første eller andre date:
Da tenker jeg at hun har tent skikkelig på meg. 

Nekter å ligge med:
Det er like utrolig nå som som det var da jeg var 15 at noen ville være kjæresten min. 
Neida, men å blånekte å ligge med, da er det vel egentlig litt sånn at gjennom datinga så har man funnet ut at det ikke er noe?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Direkte: ja! Helt klart en vinner. Sjarmerende. Oppfattes som at hun er tøff, har tæl, og absolutt som at hun er interessert.

1. at hun liker meg.

2. det er forskjell på å "ligge med på første/andre date" og å "nekte å ligge med". I førstnevnte tilfelle så tenker jeg at hun føler seg usikker på meg, på hva jeg vil, eller at hun har "bagasje" som gjør henne usikker på meg. I sistnevnte tilfelle så tenker jeg at hun ikke ser på meg som stort mer enn en venn.

Anonymkode: 64ca9...a06

Da mener jeg, om hun ikke vil ligge med deg da, hva du ville tenkt da. Etter andre date. 

Skrevet
On 9/27/2017 at 10:47 PM, Sykkelkopp said:

Legger du merke til hvor ukomfortabel programlederen er? Og hvor raskt han skifter samtaleevne når han har har gjort det til en spøk slik at ingen av de to skal miste ansikt?

Anonymkode: 5b30f...83a

Skrevet

Du kommer evig langt med 'Hei!' etterfulgt av et smil.

Skrevet
3 minutes ago, Katten.2.0 said:

Du kommer evig langt med 'Hei!' etterfulgt av et smil.

Kommer jo litt an på fortsettelsen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...