solmåneogstjerner Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Åååå. Dette begynner å irritere meg noe voldsomt ! Hvorfor lar de halen på scampien være på? Uansett hvordan man kjøper den og til og med på restaurant. -- så lar de halen være på!!?? HVORFOR? 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Enig, ekkelt og unødvendig! Tar den alltid vekk Anonymkode: d34dc...797 5
solmåneogstjerner Skrevet 27. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, ekkelt og unødvendig! Tar den alltid vekk Anonymkode: d34dc...797 Ja jeg også! Er det noen som har et svar på hvorfor den er på? De har skrellet vekk alt det andre... ? 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Spis halen og problemet er løst, om problemet er at du blir skitten på fingrene. Om problemet er at du synes halen av uklar grunn er ekkel: tenk heller på at tarmen fortsatt er med i en scampi. Om du først skal synes noe er "ekkelt" så sett fokus der. Anonymkode: ef9b7...a63 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spis halen og problemet er løst, om problemet er at du blir skitten på fingrene. Om problemet er at du synes halen av uklar grunn er ekkel: tenk heller på at tarmen fortsatt er med i en scampi. Om du først skal synes noe er "ekkelt" så sett fokus der. Anonymkode: ef9b7...a63 Skal halen spises? Hvor er tarmen? Anonymkode: 05de8...fcf
Perle Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal halen spises? Hvor er tarmen? Anonymkode: 05de8...fcf Du spiser jo det du har lyst til. Tarmen p en scampi sitter jo akkurat samme sted som på ei reke. Om du hele livet har spist reker uten å pille bort tarmene, så trenger du vel ikke neppe å begynne nå heller. Jeg drar den alltid av selv. Endret 27. september 2017 av Perle 1
Kontormus Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 Når en lager scampi med tempura holder man i halen når den dyppes. Tarmen plukkes ut når en renser. Altså, før den tilberedes og serveres. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #8 Skrevet 28. september 2017 Ofte så er halen på så du kan holde på halen å dyppe i ett eller annet for så å spise mens du drar av halen om det gir mening - Jeg gjør det ofte sånn. Men tror de også har den på for "pynt". Pluss i tempura må de ha halen på for å dyppe den i blandingen. Om de hadde revet av halen etterpå hadde nok tempuraen sett litt udelikat ut og "ødelagt" Anonymkode: 39741...097
solmåneogstjerner Skrevet 28. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2017 Jeg spiser den ihvertfall ikke 😨 Må skjære den av, men vanligvis er det snakk om retter som jeg vanligvis spiser med spisepinner.. Og det er bare så irriterende at den er på. Åååå å... uff 😂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå