AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Noen å anbefale? Må ha godt utvalg og helst glutenfritt brød. Var på en tapasrestaurant bak stasjonen som hadde veldig god mat i 2008 eller noe, men aner ikke om den er der mer. Husker ikke hva den het, men er ikke pikene på hjørnet. Var en ren tapasrestaurant selv om pikene på hjørnet og har tapas. Pikene på hjørnet er dessuten mer café-aktig Anonymkode: bcbce...c69
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Tror restauranten du var på er Jacob Aall, men den er ikke der lenger. Anonymkode: a4874...c03
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3 Skrevet 1. oktober 2017 På 28. september 2017 den 19.02, AnonymBruker skrev: Tror restauranten du var på er Jacob Aall, men den er ikke der lenger. Anonymkode: a4874...c03 Det kan hende, ja. Den var liksom rundt et hjørne om jeg husker rett. Bak stasjonen ihvertfall. Søren at den er borte, var så god mat der. Ingen som har noe å anbefale? Anonymkode: bcbce...c69
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 20 minutter siden, Torelli skrev: Hinoki! Hinoki ser fantastisk ut, men det er da ikke på noen måte en tapasresaturant. Anonymkode: 64cad...b7d
Torelli Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hinoki ser fantastisk ut, men det er da ikke på noen måte en tapasresaturant. Anonymkode: 64cad...b7d Stemmer, men anbefales på det varmeste fordet. Helt klart beste restauranten i Lillestrøm.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #7 Skrevet 1. oktober 2017 43 minutter siden, Torelli skrev: Stemmer, men anbefales på det varmeste fordet. Helt klart beste restauranten i Lillestrøm. Det tror jeg gjerne på. Men det hadde ikke skadet å skrive noe á la dette i stedet for bare navnet på en restaurant som er noe helt annet enn det TS egentlig spurte etter. Anonymkode: 64cad...b7d
Torelli Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg gjerne på. Men det hadde ikke skadet å skrive noe á la dette i stedet for bare navnet på en restaurant som er noe helt annet enn det TS egentlig spurte etter. Anonymkode: 64cad...b7d Det har du nok rett i, men jeg hadde det travelt og regnet ned ts sjekket navnet.ts hadde jo ikke fått mange forslag så tenkte et (selv om ikke tapas) var bedre en ingen. Endret 1. oktober 2017 av Torelli
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 23 timer siden, Torelli skrev: Hinoki! Takk for svar. Har de tapas der? Siden det ikke er en ren tapasrestaurant mener jeg. Skal Google den senere, rekker ikke akkurat nå. Anonymkode: bcbce...c69
Torelli Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har de tapas der? Siden det ikke er en ren tapasrestaurant mener jeg. Skal Google den senere, rekker ikke akkurat nå. Anonymkode: bcbce...c69 Ikke tapas som i spanske småretter. Men de har småretter. Det er en japansk restaurant. Anbefaler egentlig "tasting meny" http://www.hinoki.no/meny.htm Det kan være lurt å bestille bort, populær plass
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #11 Skrevet 2. oktober 2017 4 timer siden, Torelli skrev: Ikke tapas som i spanske småretter. Men de har småretter. Det er en japansk restaurant. Anbefaler egentlig "tasting meny" http://www.hinoki.no/meny.htm Det kan være lurt å bestille bort, populær plass Høres bra ut for en annen gang, kommer sikkert til å dra dit en gang, men denne gangen har vi bestemt oss for tapas. Venninna mi jeg skal dit sammen med er ikke glad i fisk heller, men jeg elsker fisk generelt og sushi, så kommer til å dra dit med samboer en gang. Anonymkode: bcbce...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå