Mari Y Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Hvem var du i tenårene, og hvor er du senere i livet?
Gjest NotNaomi Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Hvor var du da ? :-) Jeg levde litt i min egen boble. Som nå :-D og så elsket jeg skolen! Det er det triste som alltid vil følfe meg,-at jeg måtte avbryte studiene! En skygge har vi alle ned oss. Jeg var veldig snll da. Tror jeg er det enda. Det som har forandret seg mest er at jeg er blitt mer selvsikker. Og mer innadvendt. Hadde masse venner i ungdommen. Har nå noen få bare. Er helt ok. Hva med deg da Mary?
Mari Y Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2017 På 28.9.2017 den 16.45, NotNaomi skrev: Hvor var du da ? :-) Jeg levde litt i min egen boble. Som nå :-D og så elsket jeg skolen! Det er det triste som alltid vil følfe meg,-at jeg måtte avbryte studiene! En skygge har vi alle ned oss. Jeg var veldig snll da. Tror jeg er det enda. Det som har forandret seg mest er at jeg er blitt mer selvsikker. Og mer innadvendt. Hadde masse venner i ungdommen. Har nå noen få bare. Er helt ok. Hva med deg da Mary? Ja, jeg liker også skolen.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg gikk i svarte klær med satanistsymboler og syntes samfunnet var kjipt. Likte skolen likevel og fikk gode karakterer, men var utover det i opposisjon til alt og alle. Drakk mye, røykte hasj, hadde sex fra jeg var 13. Etter vgs tok jeg likevel et profesjonsstudium og har en godt betalt jobb. Anonymkode: aee13...e85 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #5 Skrevet 1. oktober 2017 Usikker, prøvde og finne min plass. Slet med relasjoner til venner og var livredd for og bli forlatt, gikk mye på fjellet med hundene mine. Idag? 30 år, singel, utdannet, fast jobb, sliter enda med relasjoner og er til utredning for psykisk lidelse. Håper på et godt liv, drøm om fremtiden? At jeg en dag kjøper min egen lille leilighet, en svær schæfer, ønsker meg ikke barn (Pga psykisk sykdom) men ønsker meg en god og snill mann, har håp om fremtiden . Tyveårene var jævlige så håper 30 årene blir bedre. Anonymkode: a7ede...e3c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #6 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg var nok en typisk tenåringsjente. Kul og nesevis på utsiden. Redd og usikker på innsiden. Veldig selvsentrert og egoistisk. Gode karakterer på skolen, mange venner og bestevenner (som fortsatt er venner i dag), lagde grå hår på foreldrene mine og kunne være både snill og ufyselig slik tenåringer er når hjernen omkobler seg og konsekvensutredningen blir borte i noen år. I dag har jeg hus, barn, utdannelse og fast jobb. Lever et lite spennende liv Anonymkode: da0c9...68d
Mari Y Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var nok en typisk tenåringsjente. Kul og nesevis på utsiden. Redd og usikker på innsiden. Veldig selvsentrert og egoistisk. Gode karakterer på skolen, mange venner og bestevenner (som fortsatt er venner i dag), lagde grå hår på foreldrene mine og kunne være både snill og ufyselig slik tenåringer er når hjernen omkobler seg og konsekvensutredningen blir borte i noen år. I dag har jeg hus, barn, utdannelse og fast jobb. Lever et lite spennende liv Anonymkode: da0c9...68d Er ikke hus, barn utdannelse og fast jobb spennede, da?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #8 Skrevet 1. oktober 2017 Var sjenert og hadde en venninne om gangen, holdt meg mest med hesten og hunden min. Gjorde det ikke bra på skolen, lite hjelp hjemmefra og hadde ikke noe mål, ingen som tok praten om utdannelse og mål i livet. Men fikk meg nå en utdannelse etterhvert, og har arbeidet meg opp til en god stilling med tilhørende god lønn etter mange år i arbeidslivet. Anonymkode: 547ef...95b
Maestro Skrevet 6. oktober 2017 #9 Skrevet 6. oktober 2017 Snill, mobbeoffer og "emo", skulle være så ulik alle andre. Det kom vel av mobbingen tenker jeg. Litt rappkjefta når jeg kom senere i tenårene. Veldig forsiktig av meg. og naiv. Nå er jeg 24, er forholdsvis lik enda, har min stil, gått fra sortsortsort til mine farger som er jordfarger Har enda min sære musikksmak, utadvendt, prater med alle, åpen. Har klart og møte veggen pga jobb, så pr skrivende stund så vet jeg atm ikke helt hvem jeg selv er. Mista meg litt, men jobbes hardt og finne meg selv igjen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå