Gå til innhold

Gavekasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager en ganske stor gavekasse til en jeg skal i bursdag til. Jeg kjenner hun ikke så godt, men mannen gjør. 

Spørsmålet mitt er hva mer kan jeg ha oppi. Jeg har lagt oppi; 

Øl 

Cider

Sjokolade

Blomster og vase

Lys

Servietter

Nøtter

Har dere forslag til noe mer? Det er enda god plass i kassen. 

Anonymkode: f88e7...937

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god krem, ansiktsmaske, håndkrem, skrubb, sminkefjerner, sokker og lignende :)

Skrevet

Nå som høsten er her. Hva med noen gode ullsokker, kaffepose, en god høstkrem, syltetøy, en kaffekopp etc. :) 

- DU har jo fått meg deg veldig mye bra allerede. Er veldig glad i å gi gavekasser selv til jul med hjemmelaget karamell etc. Syns det er mye bedre enn å "bare kjøpe noe" som de aldri bruker bare for å kjøpe. Men en gavekasse blir alle fornøyde med. Er alltid en suksess :) 

• Liker 1
Skrevet

Du er 100% sikker på at vedkommende drikker alkohol? Hvis ikke ville jeg kuttet alkoholen. Hva med lokalprodusert saft, syltetøy, honning e.l?

Anonymkode: ba6e6...f80

• Liker 4
Skrevet

Vet du at hun drikker alkohol og at hun tåler nøtter? Vanskelig å lage en god kasse om du ikke vet hva hun liker og tåler, så jeg ville styrt unna alkohol og vanlige allergener som nøtter.

Anonymkode: 2c0e2...441

• Liker 2
Skrevet

Vi har vært på fest sammen mange ganger og hun drikker alkohol. Hun er veldig glad i øl. 

Kaffikopp var et godt forslag da hun er glad i kaffi og. Kanskje med en god kaffi oppi.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært på fest sammen mange ganger og hun drikker alkohol. Hun er veldig glad i øl. 

Kaffikopp var et godt forslag da hun er glad i kaffi og. Kanskje med en god kaffi oppi.

Om hun er veldig glad i øl kan du kanskje legge oppi diverse fancy øl, og i tillegg gjerne gavekort på ølsmaking hos et mikrobryggeri, en bok om øl, etc. 

Anonymkode: 2c0e2...441

• Liker 2
Skrevet

En god kaffe er absolutt en god idé. Jeg setter også alltid pris på en god te.

Anonymkode: 0a0e0...c8b

Skrevet

Hvis du ikke har levert den enda. Så tenker jeg at forskjellige typer øl er gøy hvis hun er glad i øl

Anonymkode: c78ee...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...