AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Jeg lager en ganske stor gavekasse til en jeg skal i bursdag til. Jeg kjenner hun ikke så godt, men mannen gjør. Spørsmålet mitt er hva mer kan jeg ha oppi. Jeg har lagt oppi; Øl Cider Sjokolade Blomster og vase Lys Servietter Nøtter Har dere forslag til noe mer? Det er enda god plass i kassen. Anonymkode: f88e7...937 1
Gjest Cocosa Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 En god krem, ansiktsmaske, håndkrem, skrubb, sminkefjerner, sokker og lignende
Sool Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 Nå som høsten er her. Hva med noen gode ullsokker, kaffepose, en god høstkrem, syltetøy, en kaffekopp etc. - DU har jo fått meg deg veldig mye bra allerede. Er veldig glad i å gi gavekasser selv til jul med hjemmelaget karamell etc. Syns det er mye bedre enn å "bare kjøpe noe" som de aldri bruker bare for å kjøpe. Men en gavekasse blir alle fornøyde med. Er alltid en suksess 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #5 Skrevet 28. september 2017 Du er 100% sikker på at vedkommende drikker alkohol? Hvis ikke ville jeg kuttet alkoholen. Hva med lokalprodusert saft, syltetøy, honning e.l? Anonymkode: ba6e6...f80 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #6 Skrevet 28. september 2017 Vet du at hun drikker alkohol og at hun tåler nøtter? Vanskelig å lage en god kasse om du ikke vet hva hun liker og tåler, så jeg ville styrt unna alkohol og vanlige allergener som nøtter. Anonymkode: 2c0e2...441 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #8 Skrevet 28. september 2017 Vi har vært på fest sammen mange ganger og hun drikker alkohol. Hun er veldig glad i øl. Kaffikopp var et godt forslag da hun er glad i kaffi og. Kanskje med en god kaffi oppi. Anonymkode: f88e7...937 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #9 Skrevet 28. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært på fest sammen mange ganger og hun drikker alkohol. Hun er veldig glad i øl. Kaffikopp var et godt forslag da hun er glad i kaffi og. Kanskje med en god kaffi oppi. Anonymkode: f88e7...937 Om hun er veldig glad i øl kan du kanskje legge oppi diverse fancy øl, og i tillegg gjerne gavekort på ølsmaking hos et mikrobryggeri, en bok om øl, etc. Anonymkode: 2c0e2...441 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #10 Skrevet 28. september 2017 En god kaffe er absolutt en god idé. Jeg setter også alltid pris på en god te. Anonymkode: 0a0e0...c8b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 Hvis du ikke har levert den enda. Så tenker jeg at forskjellige typer øl er gøy hvis hun er glad i øl Anonymkode: c78ee...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå