AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Jeg har vært på fire dates med en fyr jeg møtte på tinder. Vi har ikke gjort noe fysisk enda annet enn å holde hender, som er helt greit for meg. Det jeg lurer på er hvordan samtaleemnene på date 1 er forskjellig fra date 4. Er det noen forskjell? Jeg føler at vi prater om alt mulig, men at det fortsatt er litt der at vi forteller ting til hverandre. Anonymkode: 2d179...6e1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Det kommer an på. Jeg snakker om alt med daten min første gangen vi møttes, han var vel egt ikke en date, viste seg til at han var en idiot, og merkelig. Anonymkode: c2718...1fb
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Det varierer, men man må regne med at det tar mer enn 4 dater før man vet alt om hverandre, heldigvis! Det er veldig forskjellig fra gang til gang. Med han jeg dater nå så har vi hatt så mye felles og interessant å snakke om når det gjelder jobb og interesser at jeg faktisk foreløpig vet veldig lite om feks familie o.l. Har dog bare kommet til 3. date da. Tar sånt som det kommer, hva som føles naturlig. Så jeg kan fort ha typiske 1. date-samtaler på 4.-5. date jeg. Det er ingen fast oppskrift. Det er jo også veldig avhengig av hva man gjør på datene, hvor lenge man er sammen osv. Man får snakket mindre på 1 times kaffedate enn om man henger sammen halve helga. Anonymkode: f2bf4...feb
Sykkelkopp Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 4 date er et godt tidspunkt å ta opp de 4 barnene dinne, at du liker bdsm, og har HIV
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #5 Skrevet 28. september 2017 Etterhvert snakker man jo om litt dypere ting, en måte jeg syns er grei å ta for å bli bedre kjent etter et par dater (og skippe mer overfladisk prat) er å be han fortelle om noe jeg ikke vet om han. Det kan være hva som helst, fra helt uskyldige, vanlige ting, til ting man kanskje ikke forteller til andre så ofte. Funker sikkert ikke for alle, men jeg syns det har vært en grei måte å bli bedre kjent på når man er ferdig med "smalltalken" Anonymkode: 18ae7...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå