Gå til innhold

Odd Molly - overpriset og stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Odd Molly selger eksempelvis en hettegenser for så godt som 1700kr. En kjole for 2400kr, pute til nesten 1000kr - og det et ikke noe fint en gang. Logoen dems er klint utover noen av klærne med en stygt slaskete tegnet hjerte og klærne deres ser sinnsykt slaskete ut også. Betaler noen 1500kr for en kjempe stygg, slaskete genser? Hvorfor er de så overpriset? Noe jeg har gått glipp av?  😬

Anonymkode: afd4d...dcf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har ikke samme smak som deg, - eller meg. 

Noen av plaggene synes jeg er fine. Andre er ikke helt min stil.

Hva er problemet om det finnes noe du ikke liker, så er det noen andre som liker det.

Anonymkode: 1ea3b...3c3

• Liker 2
Skrevet

Er mange som liker plaggene og er fan av merket. Smaken er som baken. 

Skrevet
6 minutter siden, Mona123 skrev:

Er mange som liker plaggene og er fan av merket. Smaken er som baken. 

Kjøp i vei, men jeg syns ikke Odd Molly har mye fint og det er litt åpenbart da at det ikke er verdt prisen for meg. Logoen til Odd Molly er veldig tydelig og det syns jeg ikke er fint. 😬Jeje... smaken er som baken. Adidas har klær som koster like mye og som er mye finere og kulere siden det er logoen sin Odd Molly og Adidas markedsfører? 🙂

Anonymkode: afd4d...dcf

Skrevet

Jeg synes de har en del fint, i alle fall cardiganer og kjoler, men det er såpass dyrt at jeg ikke har kjøpt noe fra dem. 

Skrevet (endret)

Synes de har noen flotte plagg, og synes de er ganske overpriset, ja. Velger derfor aldri å handle plagg fra Odd Molly, med mindre jeg finner noe på salg.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Skrevet

Jeg synes klærne er schtøgge. Men andre synes de er fine, så da. Smaken er som baken 😊

Anonymkode: bec6f...a05

Skrevet

Dama har en strikkejakke fra Odd Molly som er fin men av annet jeg har sett fra dem er det mye forskjellig, mildt sagt. 

Anonymkode: df3e9...e7c

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke pent i mine øyne og overpriset de lux.

Gjest C.Tramell
Skrevet

Det er sånne klær som barnehagelærere, kunst og håndverkslærere og urbane bygdekvinner elsker, vel? Jeg synes ikke de er fine. De er så hektiske og krampaktig sære.

Skrevet

Jeg liker godt cardigan-jakkene deres i denne stilen, men de er for dyre til at jeg har kjøpt noen.
Full pris på jakka hos Ellos er 1795.

b?$eg$&$em$&$ep$&$el$&n=ell_1030548-01_F

• Liker 1
Skrevet

Liker dem heller ikke. Blir stressa av å se på dem. Too much og overpriset. Men så liker jeg en enklere og mer dempet stil også. 

Skrevet

Enig. For mye rysjer og dill og dall, eller så ser mye av det slaskete ut. 

Anonymkode: db281...e4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...