Gå til innhold

Lillykjoler

Gjest Vigdis_brud05

Anbefalte innlegg

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Noen som har hørt noe om disse kjolene?

De er jo en del billigere enn mange andre brudekjoler, så jeg lurer på om noen kjenner til kvaliteten på dem?

Spurte House of Brides i Danmark om de førte disse kjolene, noe de ikke gjorde. Fikk intrykk av at de ikke akkurat var så glade i Lilly (firmaet eller kjolene vet jeg ikke).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått inntrykk av at Lilly-kjolene blir sett på som "billig-kjoler" i Danmark. Hva som ligger i det vet jeg ikke, men hvis du titter innom forumet på bryllup.dk finner du sikkert ut mer.

Skrevet

Var en tur i Danmark før jul og så da at Lilly kjolene ligger på ca 4000-5000 tusen, noe som er billig! Har en venninne i Danmark som sier at gjennomsnittprisen på brudekjoler ligger på ca 8000 tusen. Så Lilly er nok et "billig" merke, men det behøver vel ikke være negativt?

Prøv kjolene først, finn ut hva du synes :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole hos Lilly og er kjempe fornøyd, ser ikke noe forskjell i kvaliteten på den fremfor en som er dyrere.

Skrevet

Uansett så tviler jeg på at noen av gjestene dine i det hele tatt tenker over hvilket merke det er på kjolen, og hvertfall ikke om det er en "billigkjole" eller en 30.000kr designer kjole, så lenge den er pen!

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Bryr meg ikke om det er billigmerke, men tenkte på om det var veldig dårlig kvalitet. Synes kjolen er kjempefin og den sitter kjempefint på. Skal prøve på nytt til mandag. Det står mellom den og en MS kjole.

Majan: Hvilken Lillykjole har du kjøpt?

Jeg tenker på denne overdelen og denne underdelen i havfruefasong.

Skrevet

En skikkelig stilig og nydelig kjole!!!

Skrevet

Valget mitt stod mellom en Lilly-kjole og en Papillon-kjole.

Lilly-kjolen var helt nydelig, men jeg endte opp med Papillon - litt pga pris (fikk kjøpt den på salg), men også fordi det var mer en slik kjole jeg ønskeg meg. (hadde jeg kjøpt lilly-kjolen måtte jeg ha gjort noen forrandringer, og det "orket" jeg ikke)

Jeg ser ikke på lilly-kjolene som noe billigmerke.

Jeg synes mange av kjolene er helt nydelige, og stoffet på de jeg har sett på er det heller ikke noe å si på.

Om du liker en Lilly-kjole, så "go for it!"

Skrevet
Bryr meg ikke om det er billigmerke' date=' men tenkte på om det var veldig dårlig kvalitet. Synes kjolen er kjempefin og den sitter kjempefint på.[/quote']

Ja, mener jo ikke du skulle bry deg om "billig-kjole" stempelet, men tenkte kanskje du kunne finne ut om det stempelet har en sammenheng med kvalitet.

Skrevet
Bryr meg ikke om det er billigmerke, men tenkte på om det var veldig dårlig kvalitet. Synes kjolen er kjempefin og den sitter kjempefint på. Skal prøve på nytt til mandag. Det står mellom den og en MS kjole.

Majan: Hvilken Lillykjole har du kjøpt?

Jeg tenker på denne overdelen og denne underdelen i havfruefasong.

En nydelig kjole :wink:
Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Har fått svar fra House of Brides nå (spurte om hva de egentlig mente om kvaliteten på Lillykjolene.

De sier at kvaliteten IKKE er dårlig. Sier den er bra. Fikk nå inntrykk av at de mente utvalget av kjoler og utsende ikke var topp, men at det jo er smak og behag.

Da kommer jeg ikke til å bry meg mer om det med kvaliteten på kjolen.

Fordelen med denne Lillykjolen er at den kan farges i en annen farge etter bryllupet så kan jeg bruke den som gallakjole ved andre anledninger.

Får se hvilken kjole det blir...

Skrevet

Så bra å kunne farge om kjolen da! :-)

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
Så bra å kunne farge om kjolen da! :-)

JA! :wink:

Dersom jeg går for denne kjolen så kommer jeg ikke til å selge den igjen etterpå. Går jeg for den andre jeg lurer på (en MS kjole) så blir det nok til at jeg selger den ettersom den ikke kan brukes senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...