AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Jeg har egentlig ganske grei hud i ansiktet, bare litt tørr i panna/rundt nesa av og til og en kvise en sjelden gang. Det eneste er at jeg har en del svarte prikker/hudormer på nesa, og jeg vil gjerne bli kvitt dem. Jeg har prøvd sånn svart Jorgobe-maske, men den funka ikke veldig bra egentlig. Burde jeg satse på sånne nesestrips? Noen tips? Anonymkode: 50bb5...280
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #2 Skrevet 28. september 2017 Nesestrips rett etter en varm dusj er bra👍🏻 Personlig satser jeg på litt klemming i tillegg. Har ikke fått arr av det, bare av kviseklemming. Anonymkode: fac8a...8e8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #3 Skrevet 28. september 2017 Nesestrips er bare tull. Anonymkode: 4c18f...3f5
Djungelvrål Skrevet 28. september 2017 #4 Skrevet 28. september 2017 Bruker nesestripsene til Nivea, funker Bra. Ligger masse hvite hudormer igjen på stripsen når den er dratt av. Føler meg ren etterpå. Fås på HM og Vita.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Strips er bare tull, det som vises på stripa eller masken etterpå er minihår og hudceller, ikke sebum/blackheads. Jeg vil anbefale koreansk hudpleie, volcanic scrub og produkter med salisyl syre, eller en peel med glycol syre. Om du ikke har sensitiv hud så er også BHA syre effektivt på hudormer (skaper kviser om du har sensitiv hud), det er en som heter Blackhead BHA serum eller noe i den duren som er ganske populær. Lukk porene hver morgen etter rens med en toner, søk etter tonere med witch hazel og tea tree Anonymkode: 36a19...bd2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Les den andre tråden her som er et par dager gammel - handler om såkalte "hudormer" på nesen. Du blir ikke kvitt dem. Anonymkode: 18cd1...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå