AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Jeg kan se at flere av de jeg følger liker bilder og følger personer jeg blir litt forundret på at de følger. Eks, en som er leder i en veldig seriøs bedrift, kan følge prostituerte. Flere... Men det er om nettene det skjer. Jeg kan gå tilbake og se ca når de likte eller fulgte. Jeg går inn på profilen til disse og da står det gjerne etter en dag at han ikke liker dem lenger. Ei venninne av meg, også med kjæreste, smart og tar god utdanning. Kan like flere bilder som jeg ikke kan skjønne at hun liker. Som unggutter fra India som tar selfies. Trykker jeg på bildet så står det ikke lenger at hun har likt. Det er også en venn som følger nye personer 24 timer i døgnet. Når sover han? Går jeg inn på hans profil så har han fremdeles flere followers enn han følger. Noe som betyr at han må unlike mange... Enkelt og greit, kan instagram jobbe uten at du er klar over det? Er det fler som har lagt merke til dette? Anonymkode: 7778e...662
jabx Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Man liker vel ved å dobbeltklikke og lignende? Da kan det være lett å bomme hvis man bare scroller forbi.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Det er fordi at de som gidder å lage de sidene renamer profilene. Så først er det f.eks om yndlingshobbien til folk også renamer de som lager den. Med vilje. Fritidsproblemer much? 😜🤔 Anonymkode: 3d486...46e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Jeg er ekspert på å like masse bilder jeg ikke liker. Blar gjennom den Explore siden om jeg kjeder meg,mog plutselig trykker jeg like på ting fjerner det jo med en gang, men vet ikke om det kommer opp for andre at jeg liker bildet likevel, kleint i såfall.. ogås har personen over meg også rett, mange lager brukere med masse fine naturbilder, dyr, hobbier etc. Og når de har fått en del følgere endrer de brukeren til andre ting, som for eksempel en side som linker til eskortere osv. Anonymkode: 6f9b6...b3a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #5 Skrevet 28. september 2017 At du har tid og mulighet til å følge med så godt. Her har jeg barn hus og skole / jobb, og har ikke muligheten en gang..Fyker bare inn på profilen for å se om det er noe nytt der. Har ikke tid til noe annet. Anonymkode: 42d70...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå