AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Dette er kanskje et håpløst spørsmål og en håpløs situasjon, men jeg skriver ikke her for å få beint ut slem kritikk. Likevel er jeg svært åpen for konstruktiv kritikk, og tips til hvordan det kan gjøres... om man kan si det sånn. Jeg er 24 år, og har snakket med en fyr på Tinder/Snapchat ganske lenge nå. Han er lik gammel som meg, virker veldig snill, har en del ting til felles OG han har faktisk ikke spurt etter eller sendt noen dirty bilder. Det setter jeg jo stor pris på, fordi det virker som om han er seriøs, og for en stund siden spurte han om vi skulle ta en kaffe sammen. Jeg takket ja, men det ble vanskelig å møtes på grunn av ulike timeplaner. Vi sa at vi skulle ta det litt seinere, og når dette kom opp igjen i en av samtalene våre, måtte jeg ærlig innrømme for han at jeg var veldig sjenert, og at det var en kneik å komme over for meg å møte noen fra nettet (har aldri gjort det før). Han var veldig forståelsesfull og sa selv at han også kunne være sjenert, og at jeg bare måtte si ifra når jeg var klar. Han har ikke "mast" på meg, men han har heller ikke kuttet kontakten. Vi prater jevnlig på snapchat og sender hverandre bilder av ting vi gjør og så videre enda. Spørsmålet mitt er om det er utrolig idiotisk av meg å invitere han hjem til meg en ettermiddag/kveld? Ikke for noe hanky panky eller noe, men vi bor begge på steder hvor "alle kjenner alle" og sånn, og jeg tror kanskje jeg hadde følt meg litt "beglodd" på en kafé her eller der han bor (han bor ikke langt unna, og jeg kjenner noen folk som bor der). Anonymkode: ab0a0...30b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Tror heller jeg ville gått for å gå en tur jeg Om du er veldig sjenert er det lettere å prate mens man går, og det er også mye lettere å avslutte daten om det blir kleint. Anonymkode: d8145...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Du vet kanskje sånn passelig hvem han er da? Siden dere bor på små steder, mener jeg. Har dere felles kjente? Hadde tatt sjansen på hjemmedate, spesielt hvis vi hadde snakket på tlf først og hatt langvarig kontakt slik dere har hatt. Jeg synes det er bedre å være hjemme eller ihvertfall møtes "uten publikum". Å sitte på kafe blir så stivt, syns jeg. Kan dere møtes ute noe sted? Uansett så råder jeg deg til å fortelle noen hvem og når dere skal møtes. Det er en trygghet at noen vet. Anonymkode: 5d6a1...b6a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Jeg hadde bare møtt ham for den kaffen. Det at det er litt 'skummelt' betyr jo at det er en terskel du må over. Jeg har hatt noen få Tinderdates nå, og jeg har vært skitnervøs et par ganger (første var ille!). Men jeg har helt ærlig alltid hatt det hyggelig. Folk bryr seg ikke så mye som du tror. Sjansen for at dere møter på noen dere kjenner er liten, og om dere så gjør det - hva så? Anonymkode: c546e...70b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #5 Skrevet 28. september 2017 Ja det er dumt og useriøst og vil garantert skape ubehag for dere begge der han sitter å lurer på om han skal make a move til sex og du sitter å lurer på hvordan du kan unngå det. Anonymkode: 8b61f...2c0
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #6 Skrevet 28. september 2017 Foreslå heller å gå en tur et sted, det kan jo godt være et sted hvor det kaskje er mindre sjanse for å møte mange kjente. Hvis dere begge er litt sjenerte er det mye lettere å holde en samtale igang hvis dere gjør noe aktivt og slipper å ha øyekontakt hele tiden. Anonymkode: e9ffb...857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå