AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Jeg kjøpte en iphone for nesten et år siden. Kort tid etter å ha mottatt den, ble mobilen sendt til service og jeg ble gitt en ny mobiltelefon. Jeg fikk kvittering på første kjøp, kvittering på at varen ble sendt til service, men det er det. Et par måneder senere prøver jeg å få kontakt med butikken og deres kundeservice om å få utlevert bekreftelse på at jeg har mottatt denne nye mobilen...en slags kvittering. Etter flere uker med fram og tilbake, ga jeg opp fordi jeg ikke fikk noe hjelp. Nå har jeg behov for en kvittering på at den mobilen jeg fikk, faktisk ble gitt av Eplehuset etter service. Jeg tok kontakt med kundeservice og de ber meg kontakte Apple. Mot formodning, kontakter jeg Apple og de sier at Eplehuset er ansvarlig for dette og bør ha kvitteringer liggende i inntil 10 år. Da sender jeg en ny epost til kundeservice og får beskjed om at de skal lete videre. Et par dager senere får jeg en epost om at de plutselig fant service kvittering. Gjett hvor glad jeg ble! MEN jeg sjekket detaljene på service erklæringen opp mot min egen mobil og datoen den ble innlevert - og det stemmer neppe. Innleveringsdatoen på kvitteringen er 3 måneder i forveien og serienummeret stemmer ikke med mobilen jeg fikk av de (og serienummeret er faktisk ikke aktivert en gang da jeg sjekket med Apple...). Nå har jeg sendt ny epost og spurt hva det er de driver med. Er det bare meg som mener at de prøvde å lure meg her? Evt. hva annet kan jeg gjøre... Anonymkode: 56858...213
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå