Gå til innhold

Hvis kvinner hadde styrt verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis kvinner hadde styrt verden, så hadde det ikke vært så mye krig og fysiske konflikter. Fordi kvinner av genetiske, naturlige årsaker er mer pasifistiske enn menn. 

Anonymkode: e648d...a43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy med kjønnskamper, ikke sant? :hoppe: Du er sta og gir ikke opp. Det skal du ha :mynona:

Anonymkode: d2d06...96b

• Liker 3
Skrevet

Det hadde blitt helt kokos om kvinner skulle styrt verden, heldigvis er vi ikke der enda.

Anonymkode: 936ad...451

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Det hadde vært krig en gang i måneden....

Jeg vil helst ikke ha premenstruelle feminister sittende med atombombe-kofferter rundt omkring i verden.....

Endret av Catalina Culès
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis kvinner hadde styrt verden, så hadde det ikke vært så mye krig og fysiske konflikter. Fordi kvinner av genetiske, naturlige årsaker er mer pasifistiske enn menn. 

Anonymkode: e648d...a43

Hvilke genetiske årsaker? Og hvordan kan du være så sikker på at kvinner ikke styrer verden? 

Skrevet

Jeg mener personlig at verden hadde blitt et varmere, mer omsorgsfullt, rasjonelt,fornuftig, fredelig og miljøbevisst om det var kvinner som satt i førersetet. Av den grunn ønsker jeg dagens trender i Norge velkommen; da kvinner tar høyere utdannelse enn menn vil Norge være styrt av kvinner kanskje i min levetid om jeg er riktig heldig.

Skrevet

Hadde kvinner styrt verden fra dag 1 så hadde vi sikkert vært i steinalderen nå om ikke lengre tilbake

Anonymkode: 6882f...fdb

Skrevet
4 minutes ago, Blair Waldorf said:

Jeg vil helst ikke ha premenstruelle feminister sittende med atombombe-kofferter rundt omkring i verden.....

Du foretrekke Trump, da?

Anonymkode: 6f103...355

Skrevet

Det folk ikke tenker på er at krig faktisk er nødvendig noen ganger. Og det var ikke akkurat kvinner som var i frontlinjen:fnise:

Menn har alltid vært overlegen. Så ikke vitsen å begynne denne tråden engang

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du foretrekke Trump, da?

Hvor er krigen som trump har laget? Han har jo vært president en stund nå. Ser ingen krig jeg. Mye bedre enn hilldog

Gjest Catalina Culès
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du foretrekke Trump, da?

Hvilken krig har han startet :klo: Ingen!

Skrevet

Med et så rikt mangfold vi har i verden og hvor alle mennesker innehar både positive og negative sider/tanker/følelser så ville vi aldri fått et samfunn hvor alle billioner mennesker ville føle seg helt tilfreds med tilværelsen. Det er umulig å tilfredsstille alle.

Og det ville stagnert utviklingen. 

Jeg tror ikke det går på kjønn, men evne til å se ting i et større perspektiv, være en god taler og ha en stemme som får folk til å lytte, bygge broer, tenke rasjonelt og logisk ville klart seg godt med oppdraget. Det går ikke på kjønn, men egnethet. 

Sånn sett er det godt at man kan variere ledere. 4 års periode med folkeavstemning må være det beste som er innført noengang. For i noen tider trenger man det hjertevarme, mens i andre trenger man "ta deg sammen".  Mennesker er vanedyr som tilpasser seg alt mulig - så vi trenger variasjon.

Skrevet
25 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvor er krigen som trump har laget? Han har jo vært president en stund nå. Ser ingen krig jeg. Mye bedre enn hilldog

22 minutes ago, Blair Waldorf said:

Hvilken krig har han startet :klo: Ingen!

Jeg svarte på dette:

32 minutes ago, Blair Waldorf said:

Skrevet

Om kvinner styrte verden fordi de satt ved de høyeste posisjonene i staten --> Lite forskjell.

Om kvinner hadde en dominant posisjon i samfunnet, gjennom høyere utdanning, høye stillinger i næringslivet --> Verre liv for bunn 1/4-2/4 av menn. 

Anonymkode: 41e58...04f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde blitt helt kokos om kvinner skulle styrt verden, heldigvis er vi ikke der enda.

Anonymkode: 936ad...451

For det er jo ikke helt kokos sånn ca akkurat nå?

Skrevet

Si det til Margaret Thatcher ;)

Anonymkode: d3f3e...061

Skrevet
1 hour ago, Blair Waldorf said:

OG HVORFOR IKKE DET DA???

Anonymkode: a00e8...868

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik som du reagerer forsterker du bare argumentet hans XD

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HVORFOR I HELVETTE SKULLE IKKE VI PREMENSTRUELLE KVINNER FÅ SITTE MED ATOMBOMBEKNAPPEN!!!! HÆÆÆ. HVA I HELVETTE ER DET FEIL? ER DET NOE GALT MED OSS. Buhu! Buhu! Er ikke vi gode nok lenger :grine::grine:

Anonymkode: 41e58...04f

Skrevet
4 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Ja, for det har aldri fantes noen litt.. ustabile.. mannlige ledere :P mensen er nok avgjørende faktor her.

Anonymkode: 2287d...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...