våren14 Skrevet 3. oktober 2017 #21 Skrevet 3. oktober 2017 Har kjørt Stokke Trailz på mye grusvei og mye dumper, i masse snø og vært superfornøyd. Ikke av de billigste da, det skal vel sies. Men jammen meg, mtp hvor mye den vogna har vært brukt hadde jeg heller spart inn på så mye annet unødvendig (seriøst, kjøper folk stellebord? Vi la babye på en stellematte, enkelt og greit, først på vaskemaskinen og så på gulvet... så er liksom mange steder man kan spare inn) og lagt penger i en god vogn. Var ute og trillet 3+ ggr daglig, kunne aldri hatt en vogn jeg irriterte meg over. Men sier ikke at man må ha vogn til 10.000 altså, bare at når dere finner en dere har tro på, så prøv å få råd til den. Tipper alle som har typ terreng-understell er en god ide. Prioriter vendbar sittedel så dere kan ha baby mot dere når den tas i bruk. Det anbefales å ha barnet mot seg til det kan snakke ordentlig, så blir fort til to års alderen og sånt. Gir deilig samspill med barnet på tur. Sånn sett elsker jeg Stokke vogna Men har stasjonsvogn vi så aner ikke om vogna er for stor for en RAV4...Har hørt de har små bagasjerom... Burde kjørt Skoda
Minlillelykke Skrevet 3. oktober 2017 #22 Skrevet 3. oktober 2017 10 minutter siden, våren14 skrev: Har kjørt Stokke Trailz på mye grusvei og mye dumper, i masse snø og vært superfornøyd. Ikke av de billigste da, det skal vel sies. Men jammen meg, mtp hvor mye den vogna har vært brukt hadde jeg heller spart inn på så mye annet unødvendig (seriøst, kjøper folk stellebord? Vi la babye på en stellematte, enkelt og greit, først på vaskemaskinen og så på gulvet... så er liksom mange steder man kan spare inn) og lagt penger i en god vogn. Var ute og trillet 3+ ggr daglig, kunne aldri hatt en vogn jeg irriterte meg over. Men sier ikke at man må ha vogn til 10.000 altså, bare at når dere finner en dere har tro på, så prøv å få råd til den. Tipper alle som har typ terreng-understell er en god ide. Prioriter vendbar sittedel så dere kan ha baby mot dere når den tas i bruk. Det anbefales å ha barnet mot seg til det kan snakke ordentlig, så blir fort til to års alderen og sånt. Gir deilig samspill med barnet på tur. Sånn sett elsker jeg Stokke vogna Men har stasjonsvogn vi så aner ikke om vogna er for stor for en RAV4...Har hørt de har små bagasjerom... Burde kjørt Skoda For veldig mange er stellebord ett must, oss inkludert. Både jeg og mannen hadde ødelagt ryggen med å sitte så mye på gulvet. Vi har heller ikke vaskemaskin på badet, siden vi har eget vaskerom. Så stellebord bør absolutt ikke være en dum investering altså 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #23 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, Minlillelykke skrev: For veldig mange er stellebord ett must, oss inkludert. Både jeg og mannen hadde ødelagt ryggen med å sitte så mye på gulvet. Vi har heller ikke vaskemaskin på badet, siden vi har eget vaskerom. Så stellebord bør absolutt ikke være en dum investering altså Samme her. Jeg slet med bekkenløsning i ukesvis etter fødsel, og hadde ikke orket å stelle på gulvet. Vi har tørketrommel stablet oppå vaskemaskin, og ikke noe annen benk på bad/rom med vask, så da var stellebord gull verd for oss. Og det er jo ikke akkurat så dyrt heller, da... Man får et helt ok stellebord til noen få hundringser på ikea. Verdt investeringen for helsen sin del. Anonymkode: 2d99a...9cc
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #24 Skrevet 3. oktober 2017 Siden tråden min ble dratt opp igjen kan jeg informere om at vi endte opp med britax smile 2 og kunne ikke vært mer fornøyd. Fantastisk å kjøre med ute som vi var redd for at ikke gikk med denne. Angående stellebord så har vi også eget vaskerom så aldri i verden om jeg løper ned i kjelleren ved hvert bleieskift. I tillegg så har vi hunder og katter så stellebord er et must her og kunne ikke tenke meg å sitte på gulvet uansett hvor frisk ryggen er:) Anonymkode: a2d76...fe5 1
våren14 Skrevet 5. oktober 2017 #25 Skrevet 5. oktober 2017 På 10/3/2017 den 19.00, AnonymBruker skrev: Siden tråden min ble dratt opp igjen kan jeg informere om at vi endte opp med britax smile 2 og kunne ikke vært mer fornøyd. Fantastisk å kjøre med ute som vi var redd for at ikke gikk med denne. Angående stellebord så har vi også eget vaskerom så aldri i verden om jeg løper ned i kjelleren ved hvert bleieskift. I tillegg så har vi hunder og katter så stellebord er et must her og kunne ikke tenke meg å sitte på gulvet uansett hvor frisk ryggen er:) Anonymkode: a2d76...fe5 Vi har skiftet bleie på tisseunderlag på sofan, på stuegulvet, ja gudene vet ikke hvor. Der det passer. Så man må selvsagt ikke løpe ned i noen vaskekjeller for å skifte bleie. Altså...hvorfor gjøre ting så innmari vanskelig? Skfte bleie kan gjøres nær sagt hvor som helst om man har det geniale tisselkanet tilgengelig i tilfelle uhell. Stellebord overalt egentlig.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #26 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, våren14 skrev: Vi har skiftet bleie på tisseunderlag på sofan, på stuegulvet, ja gudene vet ikke hvor. Der det passer. Så man må selvsagt ikke løpe ned i noen vaskekjeller for å skifte bleie. Altså...hvorfor gjøre ting så innmari vanskelig? Skfte bleie kan gjøres nær sagt hvor som helst om man har det geniale tisselkanet tilgengelig i tilfelle uhell. Stellebord overalt egentlig. Det er godt mulig det, men vi vil ha et sted å ha bleier og salver og kremer osv. så hvorfor skal vi ikke ha det når vi vil ha og har plass til det? Jeg synes det hadde vært mer vanskelig å drasse med seg alt man trenger rundt i hele huset når vi kan ha et fast sted Anonymkode: a2d76...fe5 1
Minlillelykke Skrevet 5. oktober 2017 #27 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, våren14 skrev: Vi har skiftet bleie på tisseunderlag på sofan, på stuegulvet, ja gudene vet ikke hvor. Der det passer. Så man må selvsagt ikke løpe ned i noen vaskekjeller for å skifte bleie. Altså...hvorfor gjøre ting så innmari vanskelig? Skfte bleie kan gjøres nær sagt hvor som helst om man har det geniale tisselkanet tilgengelig i tilfelle uhell. Stellebord overalt egentlig. De fleste tror jeg foretrekker å bytte bleie på badet. Å bytte i soffaen og på stuebord er veldig uhygenisk, synes nå jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #28 Skrevet 5. oktober 2017 2 timer siden, våren14 skrev: Vi har skiftet bleie på tisseunderlag på sofan, på stuegulvet, ja gudene vet ikke hvor. Der det passer. Så man må selvsagt ikke løpe ned i noen vaskekjeller for å skifte bleie. Altså...hvorfor gjøre ting så innmari vanskelig? Skfte bleie kan gjøres nær sagt hvor som helst om man har det geniale tisselkanet tilgengelig i tilfelle uhell. Stellebord overalt egentlig. Er det virkelig enklere å dra med seg bleier, salver, kluter og tisselaken rundt omkring, framfor å ha det lagret på fast plass hvor man steller...? Og de fleste synes vel det er greit å ha rennende vann i nærheten... Det er også ganske vanlig å synes at tid og bæsj hører hjemme på badet, ikke i sofaen. Anonymkode: 2d99a...9cc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå