AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Er det slik at vi ikke kan gå i korte topper fordi navlen synes?? Hva er det med navlen egentlig?? 😊 Anonymkode: 2c4ee...0ef
ajarRun Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Navler er jo dritdeilige. Og du kan jo gå i en sånn genser som kun dekker skuldrene og puppene. Og sånne bukser som er så lave at dem nesten ikke skjuler noe.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Jeg synes svært mange går i slike korte topper jeg da. Kunne aldri gjort det selv. Skjønner ikke at folk føler seg komfertable med det! Dessuten synes jeg det er stygt... svært få har en så pen navel at de kler korte topper. Anonymkode: 5dc88...552 1
Viktualia Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at vi ikke kan gå i korte topper fordi navlen synes?? Anonymkode: 2c4ee...0ef "Vi" kan vel gå i hva vi vil som dekker kjønnsorganer og bryster, så lenge det ikke er snakk om arbeidsplass/skole eller andre steder med krav til antrekk. Men jo mer avkledd man er, jo mer oppmerksomhet får man.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 Venninna mi kan ikke gå i korte topper lenger siden som oftest så får hun oppmerksomhet fra gutter og menn på navlen sin.. De vil ta på den. Anonymkode: 2c4ee...0ef
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #6 Skrevet 29. september 2017 Bare et spørsmål, sånn litt på siden.. Mener å huske at TV2 sine værdamer gikk med korte topper en periode på 80 eller 90 tallet slik at litt av magen var bar. Andre som husker ? Anonymkode: 7ccf6...12d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 Har aldri tenkt at en navle ikke skal synes. Syns likevel korte topper gir meg vibber jeg ikke liker og at det ser teit ut. Minner meg om sexabeider eller snørrete tennåringsjenter, he he . Sorry. Iallefall noe litt harry over det. Syns jeg. Men at navlen syns da... næ det har jeg aldri tenkt over.. Anonymkode: 0262b...a82
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 Sett på en nippelcover over navlen? Anonymkode: 5b7f7...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå