AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Jeg håper å komme inn i arbeidslivet gjennom denne ordningen, og lurer på om noen har noen erfaring med dette? Hvordan det fungerer, lønn og hvor mye tilpasning man får etter f.eks psykiske hindringer.. Hva er forskjellig mellom sosial og KVP, i lønn? Jeg har bare fått en kort briefing om det, og vet ikke om jeg kvalifiserer til enda. Anonymkode: 3f27d...735
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Det hjelper ikke å legge dette ut i flere underforum. Se på nav.no. Det står alt du trenger. Anonymkode: dd65f...efd 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper ikke å legge dette ut i flere underforum. Se på nav.no. Det står alt du trenger. Anonymkode: dd65f...efd jeg var på nav side det står nesten ingeting, derfor jeg spør her Anonymkode: 3f27d...735
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg var på nav side det står nesten ingeting, derfor jeg spør her Anonymkode: 3f27d...735 Neivel: https://www.nav.no/no/Person/Flere+tema/Sosiale+tjenester/Kvalifiseringsprogrammet Anonymkode: dd65f...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå