Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst å bli sykepleier, men poengene er så høye i området rundt jeg bor. Jeg kan ikke flytte på meg til andre siden av landet. Jeg jobber veldig hardt for nå for å komme inn, men rådgiveren sa det var lite sannsynlig pga de mange andre som har jobbet opp så høye studiepoeng. Jeg er ferdig med påbygg til våren så jeg har ikke noe annet ekstra.

Men nå lurte jeg på om det gikk ann med nettstudier på sykepleien som alternativ? Noen som vet mer om dette enn jeg? 

Anonymkode: 7eb67...48c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løfter hehe

Anonymkode: 7eb67...48c

Skrevet

Du vil ikke kunne gjennomføre en utdanning med så mye praksis på nett, så det kan du bare glemme med en gang. Kanskje samlingsbasert, men det er vanskelig å komme inn der også

Anonymkode: b5836...553

• Liker 1
Skrevet

Jeg går sykepleie nett- og samlingsbasert. 
Utenom praksis (som vi må ta i regionen til universitetet) foregår det meste på nett. Få samlinger og nesten ingen forelesninger. 
Så rent nettbasert finns nok ikke. Praksis må du uansett ha, og jeg vet ikke om noen universiteter eller høgskoler som har studenter i praksis utenfor sitt nedslagsfelt. 

Anonymkode: 26282...f3a

Skrevet

Ikke ta sånne jallenettstudier iallefall. Ta studier ved et respektert studiested.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...