AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Jeg er etnisk norsk altså mendet er noe jeg er dritt lei av, det er at menn jeg liker skal snakkes ned og menn jeg ikke liker bør jeg satse på som kjærester. Jeg er 17 år. Mamma sin kjæreste sier alltid noe negativt om menn jeg liker svært godt. Det er ikke alle jeg føler for å ta som kjærester, men disse går jeg heller ikke videre med. Men så liker jeg gjerne en ny, og så er ikke han bra heller. Da kan han f.eks si; "du bør bli sammen med en som Nils. Snill, påtelitelig. Selv om han ikke kjører tøffeste bilen eller er så pen, så er han veldig snill". Altså....skla man gå etter bare dem man ikke finner attraktiv? Anonymkode: b4a80...247
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Jeg tenker at det jo først og fremst er du som skal like dem. Foreldrene dine har ingenting de skulle ha sagt om hvem du er kjæreste med, hvertfall ikke når du blir myndig. Du trenger ikke velge dem foreldrene dine liker. MEN det hender jo foreldre har et poeng også. Hvis du går etter menn som er veldig kjekke og med tøff bil, men kanskje ikke er så snille, så skjønner jeg jo at de prøver å få deg på bedre tanker. Husk at de som regel bare vil det beste for deg! De ønsker at du skal finne en kjæreste som er snill og behandler deg bra. Det kan kanskje være litt vanskelig å se når man er ung - men det er ikke nødvendigvis sånn at de kjekke og kule behandler deg bra. Så nei, du trenger ikke velge den foreldrene synes passer deg. Men du bør kanskje tenke igjennom hvorfor foreldrene dine ikke liker de du liker. Anonymkode: a7a73...a04 3
Pizzabakeren Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 (endret) 23 minutes ago, AnonymBruker said: Da kan han f.eks si; "du bør bli sammen med en som Nils. Snill, påtelitelig. Selv om han ikke kjører tøffeste bilen eller er så pen, så er han veldig snill". Altså....skla man gå etter bare dem man ikke finner attraktiv? Anonymkode: b4a80...247 Tror ikke han mener det bokstavelig. Kun ment som et tips til en fyr stefaren din synes virker som en bra kar. Hvis du spør stefaren din "bør jeg bli sammen med en fordi du anbefaler han" så kommer han jo til å si nei for det er jo ikke det han mener. Endret 27. september 2017 av Pizzabakeren 1
Gjest NotNaomi Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Du skal velge selv så klart :-) men! Familie eller venners råd bør su tenke over. De kjenner deg og vil ditt beste :-)
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 Nei, det er kun du som bestemmer, men det går an å høre på råd.
WubWub Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Ingen på din alder er menn. Mann blir man ikke før man har rundet 30 år. Jenter derimot blir til kvinner i alderen av 22-24 da de er mer utviklet enn hannkjønn å ligger lenger foran oss i løypa. Uansett så kan det være en ide å lytte til foreldrene sine da de ofte innehaver mer livserfaring. De gutta man finner mest spennende i tenårene er gjerne de gutta som har dårligst innflytelse på en og som også meget vel, med stor sannsynlighet kan ende opp med og såre/utnytte deg.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 Ha ha foreldrene mine hadde vært på en flere uker lang ferie sammen med en gruppe. De hadde "funnet" den perfekte fyren for meg. Greit utseendet er jo ikke alt men utifra bildet (som jo var det eneste jeg hadde å bedømme utifra) var han ganske stor, briller og lyst blond/rødt hår, OG fra Nordland. Forsåvidt helt normale ting, men stikk motsatt av hva jeg tenner på. Regner med de tenkte på personligheten da, men en liten fordel å være litt tent på en fyr. Nå var ikke dette seriøst selvfølgelig og jeg var nærmere 30 år, men de skal i allefall aldri få bestemme hvem jeg skal bli sammen med 😂 Anonymkode: 218d2...e9a
Gjest Embryo Skrevet 27. september 2017 #8 Skrevet 27. september 2017 Det høres ut som et skikkelig digg luksusproblem, for her sitter nemlig jeg. Ugift med fem katter, urovekkende positivt innstilt til arrangert ekteskap og ikke minst temmelig skuffa over mine foreldres mildt sagt manglende innsats og evne til å finne meg en passende make.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #9 Skrevet 27. september 2017 Du burde helt klart velge de kjekke mennene, uten omløp. Anonymkode: bf60e...127
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #10 Skrevet 28. september 2017 Foreldre er kloke og kjenner igjen lusa på gangen, det er nyttig å ta til seg veiledning, og om femten år vil du innse at de hadde rett. Men det er jo ikke sånn at man bare kan bli sammen med en som man ikke har noe kjemi med eller tenner på, men du bør la deg veilede litt og gå etter sånne typer de ser kvaliteter i og ikke bare de typene som er spennende for deg akuratt nå. I et langvarig forhold er det jo faktisk best at mannen er snill og har moraler med å alltid være god og lojal mot damen sin , selvom han ikke har en fet bil, enn at mannen er spennende og pleier å kjøre masse forskjellige jenter rundt i bilen sin fordi han vet han er kjekk, og alltid trenger bekreftelse av noen damer for å føle seg som en bra mann og egentlig ikke inneha de kvalitetene en bra man skal. Anonymkode: c75f0...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå