trinelise50 Skrevet 27. september 2017 #1 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) vet at bussen er billigere, men er det verd det? Endret 27. september 2017 av trinelise50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #2 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg ser at flix bussen til 99 kr, har fått ekstremt mye dårlig anmeldser. Med toget kommer du fram når du skal komme fram. Anonymkode: 80bd1...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Del Skrevet 27. september 2017 Har stort sett brukt nettbuss til Gøteborg, direkterutene uten stopp er vel i underkant av 3,5 timer. Stort sett vært fornøyd, og som regel har det vært billigere enn toget, med mindre man få en veldig billig miniprisbillett. Toget bruker 4 timer. Så ja, jeg vil på generelt grunnlag si at det er bedre å ta bussen. Jeg tar også i betraktning at det oftere er vedlikehold på Østfoldbanen enn det er vedlikehold på E6 da jeg har dratt, og da må man likevel ta buss for tog på deler av strekningen, så jeg syntes det har vært bedre å ta en buss hele veien i stedet for å måtte ha 1 bytte på veien. Anonymkode: 068ee...77c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 27. september 2017 #4 Del Skrevet 27. september 2017 Har ikke reist med toget, men med buss. Fra bussterminalen i Oslo. Den gikk direkte, uten stopp. Det var toalett om bord. Funket veldig fint. Pris husker jeg ikke og var ikke viktig. Tok det som virket enklest, og enkelt var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #5 Del Skrevet 27. september 2017 Pris spiller selvsagt inn rolle, det å ta toget er også enkelt og man har bedre plass. Anonymkode: 80bd1...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #6 Del Skrevet 27. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Har stort sett brukt nettbuss til Gøteborg, direkterutene uten stopp er vel i underkant av 3,5 timer. Stort sett vært fornøyd, og som regel har det vært billigere enn toget, med mindre man få en veldig billig miniprisbillett. Toget bruker 4 timer. Så ja, jeg vil på generelt grunnlag si at det er bedre å ta bussen. Jeg tar også i betraktning at det oftere er vedlikehold på Østfoldbanen enn det er vedlikehold på E6 da jeg har dratt, og da må man likevel ta buss for tog på deler av strekningen, så jeg syntes det har vært bedre å ta en buss hele veien i stedet for å måtte ha 1 bytte på veien. Anonymkode: 068ee...77c Hvor mye betalte du? Anonymkode: 80bd1...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinelise50 Skrevet 27. september 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Jeg tenker tog er bedre, du har bedre plass til deg og bagasje,og man sitter med bagasjen, men pris spiller jo inn enn rolle., akkurat som tid, og hvor bussen stopper, servicen and so on. Så hvis prisen er mer på tog, men buss er dårlig, tog. er bussen bra og billig. da blir det buss. ca samm pris tog, Og jeg har fåtti nntrykk at toget er direkte, sa ab 068ee...77c hvor er det man må den bussen ifra som du nevner? Endret 27. september 2017 av trinelise50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #8 Del Skrevet 27. september 2017 Tog er generelt et bedre reise alternativ enn buss, bedre comfort. Anonymkode: aa984...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 27. september 2017 #9 Del Skrevet 27. september 2017 Ville nok valgt tog, om det ikke var for stor prisforskjell. Synes det er bede komfort på toget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #10 Del Skrevet 27. september 2017 Tok, pga. komforten. Og fare for å bli bussyk.. Anonymkode: 64a4a...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #11 Del Skrevet 27. september 2017 Prisene varier for buss 198 kr (veldig dårlige alnmeldser) til 400 kr. Tog. ca 700 kr, til dere som har tatt buss, hvilket selskap, hvor mye kostet det, var dere fornøyd? Anonymkode: 80bd1...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. september 2017 #12 Del Skrevet 27. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prisene varier for buss 198 kr (veldig dårlige alnmeldser) til 400 kr. Tog. ca 700 kr, til dere som har tatt buss, hvilket selskap, hvor mye kostet det, var dere fornøyd? Anonymkode: 80bd1...317 Vi tar rett som det er bussen til Helsingborg, og må derfor innom Gøteborg på veien nedover. Er kjempefornøyd med Bus4You (nettbuss). Dobbeltdekkere, som bruker ca samme tid det tar å kjøre personbil, og er det kø noen steder, kjører de fleste av sjåførene andre veier for å komme frem i tid. Velger du pluss-billett, har du muligheten til å velge enkelt-sete (bør reserveres) i 2.etg på bussen om de er ledige, noe som er kjempekjekt Ser billettene varierer fra 129-309 SEK om du skal reise på fredag, så er du ute i god tid får du jo billigere billetter, vil jeg tro Det er GOD plass i setene og beinstøtte også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #13 Del Skrevet 27. september 2017 1 minute ago, Titania said: Vi tar rett som det er bussen til Helsingborg, og må derfor innom Gøteborg på veien nedover. Er kjempefornøyd med Bus4You (nettbuss). Dobbeltdekkere, som bruker ca samme tid det tar å kjøre personbil, og er det kø noen steder, kjører de fleste av sjåførene andre veier for å komme frem i tid. Velger du pluss-billett, har du muligheten til å velge enkelt-sete (bør reserveres) i 2.etg på bussen om de er ledige, noe som er kjempekjekt Ser billettene varierer fra 129-309 SEK om du skal reise på fredag, så er du ute i god tid får du jo billigere billetter, vil jeg tro Det er GOD plass i setene og beinstøtte også :D en vei? Anonymkode: 80bd1...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. september 2017 #14 Del Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: en vei? Anonymkode: 80bd1...317 Jepp Sjekket bare sånn fort, pappa pleier vanligvis å betale billettene for oss, og vi reiser jo lenger sør enn Gøteborg, men med samme buss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 27. september 2017 #15 Del Skrevet 27. september 2017 Tog uten tvil. Bedre komfort, som nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå