Gå til innhold

Desperat!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser på meg selv som ei normal jente på 24 år men mitt store problem er at jeg er singel og desperat etter mannfolk! Har så lyst på sex heeele tiden! :oops:

ONS er jo en ting men ikke særlig bra i lengden... Er det noen som har noen gode råd for hva jeg kan gjøre...?! Hvor treffer en "bra" mannfolk..?

Er alt for lei av ordne opp på egenhånd... :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

skaffe deg en...elsker?

hvor du treffer de vet jeg dessverre ikke.

Gjest Lilpi:)
Skrevet

en elsekr er det ikke vanskelig å skaffe seg. :) På nett fex. Finnes masse deilige gutter på nett som er ute etter pul.

;) Eller ring en du kjenner som du har lyst på og spørr om han er keen på å komme å pule deg, jeg garanterer at han sier ja ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nok av menn som kunne tenke seg en villig elskerinne. Så problemet er vel ikke kvantiteten, men kvaliteten. Hvor du finner bra menn vet jeg ikke, men det er vel bra menn på alle plasser: jobb, trening, skole, bussen... osv. Det gjelder å gripe sjansene som byr seg og bli kjent med folk. Kanskje du møter en bra fyr.

-> Zegna

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du er så lysten på sex og kun er ute etter det, tviler jeg på at du finner en "bra mann". Etter min mening er en bra mann en person som ikke er kun ute etter sex (selv om han gjerne kan ha sterke drifter) , men som heller legger vekt på andre mer viktige ting i livet og velger sin kvinne på det grunnlaget.

En bra mann vil aldri "bruke" sin kvinne for kun sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...