AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Del Skrevet 27. september 2017 Det er ikke ofte jeg har ONS, men liker å ha med meg kondom på byen i tilfelle jeg møter en jeg liker godt og han ikke har kondom. Jeg er derimot klar over at kondom ikke er det kjekkeste menn vet om, så det jeg lurer på er hvilken kondom dere menn synes er best? Hvilken føles mest naturlig? Anonymkode: 53e94...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beachboy Skrevet 27. september 2017 #2 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg bruker ikke kondom så veldig ofte, men har alltid EXS Magnum tilgjengelig. Den har veldig god passform og gir god følelse (kjennes nesten ikke at jeg har den på). De finnes i flere størrelser, så alle kan finne en som passer dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 27. september 2017 #3 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg hadde bare bestilt standard her: https://www.gratiskondomer.no/bestill/ Må de ha spesial kondomer, får de ha de med selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 27. september 2017 #4 Del Skrevet 27. september 2017 Cho San. Den tynne. De krever litt mer skills å få på fordi de er tynne, men så får du evt. underholde deg med å se fyren plages da... Så hadde Durex noen tynne, latexfri. De er ytterst deilige, men svindyre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EkteMannen Skrevet 27. september 2017 #5 Del Skrevet 27. september 2017 Av og til er det greit å ha en ekstra bh i bagasjen i tilfelle jeg treffer en dame som ikke har en. Hvilken bh synes dere damer er best... Kanskje en litt drøy sammenligning, men likevel... Det er overraskende store forskjeller. Gå for en standard en som er billig, har han andre krav får han stille med favoritten selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 27. september 2017 #6 Del Skrevet 27. september 2017 Det er jo helt individuelt. Kjæresten min liker Durex Mutual Climax eller "Worlds Best" (merke) XXL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 27. september 2017 #7 Del Skrevet 27. september 2017 4 timer siden, SlemUlv skrev: Jeg hadde bare bestilt standard her: https://www.gratiskondomer.no/bestill/ Må de ha spesial kondomer, får de ha de med selv Jeg brukte disse en del før.. har fast partner som ikke bruker hormonell prevensjon ennå og bestilte en runde. dette ente opp med avbrutt akt for at jeg måtte på kiosken å kjøpe noe annet. dem har byttet leverandør og de nye er helt for jævlige med mindre man sliter med ekstremt for tidlig utløsning. Ingen følelse. så fra til hu får fiksa spiral holder jeg meg til profil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #8 Del Skrevet 27. september 2017 Ville ikke kjøpt inn XL kondomer, for om han har stor penis så har han sikkert med seg kondom selv siden de merkene ikke bestandig er å finne på nattåpne stasjoner og kiosker. Og en mann som har en "normal" penis eller mindre kommer til å miste den, og plutselig er du gravid eller har en kjønnssykdom i verste tilfelle. Anonymkode: c15f8...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kølla Skrevet 28. september 2017 #9 Del Skrevet 28. september 2017 Rfsu Thin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #10 Del Skrevet 20. juli 2020 Rfsu Thin er veldig bra Anonymkode: 2e80b...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 20. juli 2020 #11 Del Skrevet 20. juli 2020 Foretrekker EU-standarden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #12 Del Skrevet 21. juli 2020 På 27.9.2017 den 15.16, AnonymBruker skrev: Ville ikke kjøpt inn XL kondomer, for om han har stor penis så har han sikkert med seg kondom selv siden de merkene ikke bestandig er å finne på nattåpne stasjoner og kiosker. Og en mann som har en "normal" penis eller mindre kommer til å miste den, og plutselig er du gravid eller har en kjønnssykdom i verste tilfelle. Anonymkode: c15f8...d11 De normale kondomene passer 95% av den mannlige befolkningen. De som kjøper xl kondomer har ikke bruk for det i grun. Større sjangse for at den ramler av. Vi prøvde å tre en vanlig kondom over foten til exen min. Null problem. Anonymkode: be53b...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 22. juli 2020 #13 Del Skrevet 22. juli 2020 On 7/21/2020 at 2:23 PM, AnonymBruker said: De normale kondomene passer 95% av den mannlige befolkningen. De som kjøper xl kondomer har ikke bruk for det i grun. Større sjangse for at den ramler av. Vi prøvde å tre en vanlig kondom over foten til exen min. Null problem. Anonymkode: be53b...250 Du har misforstått. Eksen din trengte gummistøvler, ikke kondom.. Dessuten har du misforstått dobbelt. Om jeg får på meg en kondom som egentlig er for liten er ikke det samme som at den er behagelig å ha på.. Til TS: Det finnes ikke en størrelse som passer alle men har du med standardstørrelsen pluss størrelsen over har du kanskje dekt mer enn 90% av alle du kommer til å møte der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #14 Del Skrevet 22. juli 2020 På 27.9.2017 den 15.00, draug 75 skrev: Cho San. Den tynne. De krever litt mer skills å få på fordi de er tynne, men så får du evt. underholde deg med å se fyren plages da... Så hadde Durex noen tynne, latexfri. De er ytterst deilige, men svindyre. De tynne latexfri var kjempebra!! Svarer for min mann her- som hater kondom og som nesten aldri kommer med det på, men akkurat de funket bra. nå kan jeg ikke finne dem på apoteket mer Anonymkode: ed8ad...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 22. juli 2020 #15 Del Skrevet 22. juli 2020 Mannen min er veldig fornøyd med Glyde Maxi. Ev. Glyde supermax. De er bedre enn RFSU sine etter hans mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå