Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som hadde vond kaffesmak som symptom på graviditet? Hvordan smakte den? Når begynte den å smake rart?

Er på IKM i dag. Inntil i dag har kaffen smakt bra. I dag føltes den besk og litt «seig» i konsistensen.

Anonymkode: 5f7f4...cf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kanskje ikke målgruppen men noen dager smaker kaffe høgg fordi den er dårlig laget, maskinen er ikke renset, den som lager den er ikke så flink, bønnene som brukes er en annen sort, mer brent, mindre brent osv osv osv.. Kan det være noe slikt for din del?

• Liker 2
Skrevet

For min del var det at kaffe plutselig ikke smakte noe godt (er kaffeelsker av rang) en av de første tegnene på at noe var annerledes..Det var rundt uke 6 tror jeg

Skrevet
6 minutter siden, frøken_øst skrev:

For min del var det at kaffe plutselig ikke smakte noe godt (er kaffeelsker av rang) en av de første tegnene på at noe var annerledes..Det var rundt uke 6 tror jeg

Kan du beskrive på hvilken måte den ikke smakte godt?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du beskrive på hvilken måte den ikke smakte godt?

Vanskelig å forklare egentlig, at kaffesmaken endret seg sånn fra en dag til en annen, det var bare at det smakte ikke godt, beskt og for sterkt og annerledes

• Liker 1
Skrevet

Hei! 

Jeg er driver av en kaffebar og jobber der hver dag. Når jeg ble gravid orket jeg ikke tanken på kaffe.. hvis kunden spurte om å få kaffen kvernet brakk jeg meg og holdt på å spy av bare lukta av kaffe.. Smaken var også helt jævlig, som å få i seg gjørme på en måte.. 

Hilsen stooor kaffeelsker

Anonymkode: 2617e...179

Skrevet

Jeg syntes kaffen smakte beskt og sterkt. Luktet heller ikke godt, og jeg elsker jo kaffelukt egentlig. Kaffe smaker egentlig litt som når jeg var 18 år og ikke likte kaffe ennå :P 

Skrevet

Æsj ja, mistet lysten på kaffe d ajeg kom til 6+0 tror jeg, og lysten på sjokolade (hvilket jeg elsker) forvant ila uke 5... orker fortsatt ikke kaffe, men fått opp lysten på te igjen heldigvis.

Skrevet

Selve smaken endret seg ikke. Det var bare at plutselig ble jeg helt dårlig bare av lukten. Lysten forsvant helt, jeg følte meg småkvalm ved tanken på å drikke det. Uten at smaken hadde endret seg. Det var det samme med mange andre matvarer også. Samme smak, men plutselig følte jeg vemmelse over å spise/drikke det. 

Anonymkode: b2ac3...234

Skrevet

6+4 i dag. Hele forrige uke og til nå så har jeg fått helt avsmak på kaffe. Og jeg er en av de som henter en kopp hver gang jeg letter meg fra kontorstolen. Samme hva jeg skal så går jeg alltid via kaffemaskinen... Nå blir det bare sløsing med kaffe, for jeg henter meg fortsatt noen kopper ila dagen, for at ingen skal reagere, men jeg drikker dem ikke 😂😂

Anonymkode: 8f074...151

Skrevet

Jeg klarte heller ikke kaffe de første mnd. Etterhvert begynte det å friste med iskaffe, dog med en god skvett melk i 😊 

Skrevet

Jeg hadde lyst på kaffe. Tok en kopp, men da jeg satte den til munnen var det akkurat som både lukt og smak bydde meg i mot. Ikke at det endret seg så veldig, men det føltes litt på samme måte som når du allerede har drukket en kanne kaffe og ikke har lyst på mer/kroppen har fått nok. 

Dette kom før jeg testet, og jeg hadde det på akkurat samme måte med alkohol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...