AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Hei! Noen som har blitt konisert(fjernet liten del av livmorhalstapp etter celkeforandringer) her? Jeg ble operert 28 August, og sluttet å blø etter ca 3 uker. Men jeg og kjæresten ville vente til 4 uka før vi skulle prøve med samleie, som er nå denne uka. Vi prøvde igår kveld, men fikk da ubehag/svie når han trakk seg litt ut.verst rundt skjedevegg/åpningen, og ikke når han er dypt inni meg. Vi prøvde bare helt forsiktig, og selvfølgelig med kondom. Så vi måtte bare avslutte når det ble så ubehagelig for meg. Men blødde heldigvis ikke! Noen av dere som har erfaringer med det samme eller lignende? Må nok bare gå forsiktig frem som vi er inneforstått med, men begge har savnet den intimkontakten etter 5 uker uten sex Anonymkode: 0676e...a8d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 For meg høres det ut som om du kanskje var litt bekymret for dette første samleiet etter inngrepet, og at sårheten (svien og ubehaget) kan være at du ikke var helt klar/våt nok? Kanskje dere skal prøve med glidemiddel neste gang, og se om det blir bedre da? Anonymkode: d3579...d37
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 For meg var det ubehagelig i rundt 2 mnd. Hadde det i narkose og da er de ikke superforsiktige inni der. Anonymkode: dbc68...f26
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Ja, var selv under narkose. Kan være jeg er litt mørbanka "der nede" i ettertid. glidemiddel kan kanskje være ett alternativ håper bare det går over etterhvert! Er av den typen som engster meg mye. Godt å få høre andres erfaringer Anonymkode: 0676e...a8d
Hoppetopp89 Skrevet 13. desember 2017 #5 Skrevet 13. desember 2017 Jeg har også smerter etter konisering, sliter mer med sex enn før. Fikk ny kjæreste rett etter inngrepet, og han er riktignok litt større (bredere) enn jeg har vært vant til, men føler ikke dét alene burde være et problem. Jeg har hatt urinveisinfeksjon og også soppinfeksjon som jeg fikk av antibiotikaen (har muligens fortsatt), men jeg har aldri hatt SÅ problemer med sex pga soppinfeksjon før. Har gått på Diflucan i 3 uker snart. Jeg tok celleprøver og vevsprøver jevnlig over 2 år før jeg ble sendt til operasjon, og det ble vondere og vondere for hver gang. Lurer på om det kan føre til en slags vestibulitt eller vaginisme når man blir utsatt for smertefulle inngrep der mange ganger? Er det noen som har noen tanker? Føler når jeg søker så finner jeg bare andre fortvilte kvinner med samme problem, men ingen løsninger.
Hoppetopp89 Skrevet 13. desember 2017 #6 Skrevet 13. desember 2017 Jeg har også smerter etter konisering, sliter mer med sex enn før. Fikk ny kjæreste rett etter inngrepet, og han er riktignok litt større (bredere) enn jeg har vært vant til, men føler ikke dét alene burde være et problem. Jeg har hatt urinveisinfeksjon og også soppinfeksjon som jeg fikk av antibiotikaen (har muligens fortsatt), men jeg har aldri hatt SÅ problemer med sex pga soppinfeksjon før. Har gått på Diflucan i 3 uker snart. Jeg tok celleprøver og vevsprøver jevnlig over 2 år før jeg ble sendt til operasjon, og det ble vondere og vondere for hver gang. Lurer på om det kan føre til en slags vestibulitt eller vaginisme når man blir utsatt for smertefulle inngrep der mange ganger? Er det noen som har noen tanker? Føler når jeg søker så finner jeg bare andre fortvilte kvinner med samme problem, men ingen løsninger.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #7 Skrevet 12. juni 2024 Bump. Konisert for 1 år siden, og har blør enda hver gang etter samleie. Også litt vondt Anonymkode: 4e5bc...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå