Gå til innhold

Har tips i en uløst Drapssak

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, Villmark skrev:

Meld fra til politiet med en gang, tenk på de etterlatte

Hva hjelper det de etterlatte? personen kommer jo ikke tilbake, selvom personen har tips i en sak. 

Til trådstarter, hvis du ikke ønsker å blande deg selv borti politiet, må du nok bare la det ligge.

Anonymkode: 199f1...228

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hjelper det de etterlatte? personen kommer jo ikke tilbake, selvom personen har tips i en sak. 

Til trådstarter, hvis du ikke ønsker å blande deg selv borti politiet, må du nok bare la det ligge.

Er du virkelig seriøs? Såklart vil de etterlatte (familie og venner) få oppklart i hva som skjedde og hvem som drepte vedkommende

• Liker 9
Skrevet

Selvfølgelig skal du melde ifra når du har opplysninger om en drapssak.  Det er en samfunnsplikt.

Anonymkode: 2b9b6...d1c

• Liker 1
Skrevet

Om dette ikke er trolling så skulle jeg ønske og håpe at det er en som jobber i politiet her inne som får med seg denne tråden og sporer opp Ts 

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Millimani skrev:

Kanskje ikke, men her dreier det seg antakelig om et tips og ikke en tilståelse

Quick er jo "død" for lenge siden, snart ni år siden han trakk alle tilståelsene sine

Å ja. Om theresesaken da? Eller Birgitte Tengs? 🤔 Håper Ts har noen tips om disse. 

Anonymkode: 2a84d...f34

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Å ja. Om theresesaken da? Eller Birgitte Tengs? 🤔 Håper Ts har noen tips om disse. 

Jeg er ikke TS så jeg vet ikke hvilken sak det er snakk om :daane:

Skrevet

Så du tenker mer på deg selv enn på de etterlatte. Hvis du ikke tør ringe politiet, burde du vel strengt tatt la være å skrive dette på kg

Anonymkode: be125...fa4

• Liker 2
Skrevet

Dette må du fortelle til politiet. Hva om vedkommende dreper fler i fremtiden og du egentlig kunne forhindret det? 

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, Villmark skrev:

Om dette ikke er trolling så skulle jeg ønske og håpe at det er en som jobber i politiet her inne som får med seg denne tråden og sporer opp Ts 

Eller at noen som har lest tråden tipser Politiet.

Anonymkode: 8bf35...12e

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Eller at noen som har lest tråden tipser Politiet.

For eksempel du...eller jeg

Skrevet
2 minutter siden, Millimani skrev:

For eksempel du...eller jeg

Jeg har ikke tipset. Men hvem som helst i denne tråden kan jo gjøre det.

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke tipset. Men hvem som helst i denne tråden kan jo gjøre det.

Ja. Det er mest riktig at TS tipser politiet selv, uten å blande inn oss andre her

Skrevet
På 27.9.2017 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Hva hjelper det de etterlatte? ~ For en ufyselig kommentar og skrive. Her er det kanskje en hel familie som sitter og lurer på hva som kan ha skjedd, og prøver og finne ut av det. DE FÅR KANSKJE IKKE TILBAKE PERSONEN, MEN DE FÅR EN FORKLARING PÅ HVA SOM KAN HA SKJEDD.. Hva om det hadde vært din familie? Se ting i andres perspektiv og ikke kun ditt eget.

• Liker 2
Skrevet
På 27.9.2017 den 21.01, Villmark skrev:

Er du virkelig seriøs? Såklart vil de etterlatte (familie og venner) få oppklart i hva som skjedde og hvem som drepte vedkommende

Ja, men Ts vurderer å sende brev om det. Som om det blir tatt seriøst. Og når det er lagt ut på kg så vet jeg ikke om Ts blir trodd? Allikevel så er det Selvklart bedre å si i fra enn å holde ting hemmelig eller hva enn Ts holder på med. Har du visst det lenge Ts? 🙂 

Kan du fortelle hva du vet eller? 😬

Skrevet
2 minutter siden, VolvoV70 skrev:

Hva hjelper det de etterlatte? ~ For en ufyselig kommentar og skrive. Her er det kanskje en hel familie som sitter og lurer på hva som kan ha skjedd, og prøver og finne ut av det. DE FÅR KANSKJE IKKE TILBAKE PERSONEN, MEN DE FÅR EN FORKLARING PÅ HVA SOM KAN HA SKJEDD.. Hva om det hadde vært din familie? Se ting i andres perspektiv og ikke kun ditt eget.

Mulig de syns det er fint å få et klarer bilde først men det beste er vel å spørre familien før man går og tipser. Ikke sikkert de vil det heller. 😬

Skrevet

Kontakt advokat. De kan videreformidle.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig de syns det er fint å få et klarer bilde først men det beste er vel å spørre familien før man går og tipser. Ikke sikkert de vil det heller. 😬

Åh hjelpe meg. Snakker om ansvarsfraskrivelse

Anonymkode: be125...fa4

• Liker 1
Skrevet

Det må da være straffbart, hvis politiet skulle oppdage at man har tilbakeholdt informasjon ang en drapsak og som faktisk kan være med på å løse den. Dette tar du opp i et forum??

Man må også være helt totalt blottet for samvittighet og empati om man ikke melder

Anonymkode: 9c70d...537

• Liker 1
Skrevet

Se for frem til noen år i fengsel

Skrevet

Vil du risikere år i fengsel om du ikke melde fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...