AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #1 Skrevet 27. september 2017 Hva burde jeg gjøre!!! tør ikke kontakte politi, vil ikke bli kontaktet til bake eller lage noe styr men omg Anonymkode: c4e3b...2fa
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 SERR ER DESPERAT Anonymkode: c4e3b...2fa
EvaLena Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Politi uansett hva du føler og tenker om det. Du ville vel satt pris på om noen kunne hjelpe til med å løse en sak hvis noen du kjenner ble drept? 14
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Du må kontakte politiet med det, hvorfor skulle det være så farlig? Anonymkode: 45388...adf 1
jabx Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva burde jeg gjøre!!! tør ikke kontakte politi, vil ikke bli kontaktet til bake eller lage noe styr men omg Anonymkode: c4e3b...2fa Det er ikke noe annet å gjøre.
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Sitter du med viktig informasjon så skal du selvfølgelig kontakte politiet, det er det eneste å gjøre.
Norre Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva burde jeg gjøre!!! tør ikke kontakte politi, vil ikke bli kontaktet til bake eller lage noe styr men omg Anonymkode: c4e3b...2fa Tror uansett ikke at Kvinneguiden er riktig forum. 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #8 Skrevet 27. september 2017 Det er ikke farlig for deg å kontakte polititet. Ingenting å bekymre seg for, selv om det kan virke skremmende! Anonymkode: efe15...efb 1
Pipa Skrevet 27. september 2017 #9 Skrevet 27. september 2017 Anonymt tips vel? Skriv så detaljert som mulig, så velger politiet selv om de gidder undersøke det videre eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #10 Skrevet 27. september 2017 Send dem brev i posten, men ikke putt fingerne på arket (fingeravtrykk!) eller f.eks bruk en printer du nettop har kjøpt i butikken el.l så er du ganske trygg på at de ikke kan vite hvem du er. Pass på karakteristiske skrivefeil også (vet at jeg hard et fordi jeg bare spammer tastaturet og sjekker aldri skrivefeil så da kan en nok kjenne meg igjenn om en prøver hardt) Anonymkode: a434e...0d9 1
Minlillesky Skrevet 27. september 2017 #11 Skrevet 27. september 2017 Kontakt politiet. Det er det eneste rette. Hvis du ikke har en finger med i drapet, så har du heller ikke noe å bekymre deg for..
Villmark Skrevet 27. september 2017 #12 Skrevet 27. september 2017 Meld fra til politiet med en gang, tenk på de etterlatte 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #13 Skrevet 27. september 2017 Er det drapsmannen/-mennene du er redd for, ts? I såfall kan du be om en anonym samtale med (familie)voldskoordinator hos politiet og spørre litt om hva slags beskyttelsestiltak du eventuelt kan få i etterkant. Kontakter du et krisesenter, kan de trolig hjelpe deg å få i stand en slik samtale. Anonymkode: 8488b...94b 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #14 Skrevet 27. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: SERR ER DESPERAT Anonymkode: c4e3b...2fa Er du desperat og i tillegg seriøs så ringer du politiet. Alternativt finner du en advokat som kan formidle kontakt med politiet. Les og reglene for posting på forumet, de ansvarlige kan formidle kontakt til politiet og andre når saker du poster gjør det nødvendig. Anonymkode: 49c67...85c 6
Millimani Skrevet 27. september 2017 #15 Skrevet 27. september 2017 7 hours ago, AnonymBruker said: Hva burde jeg gjøre!!! tør ikke kontakte politi, vil ikke bli kontaktet til bake eller lage noe styr men omg Anonymkode: c4e3b...2fa Du skal kontakte politiet, selvfølgelig skal du det? Hvor gammel er den saken, og hva er årsaken til at du ikke tør å kontakte politiet? Du kan kontakte dem anonymt eller du kan gå sammen med en annen om det. Hvis det dreier seg om en drapsmann du vet om i saken så skal du selvfølgelig kontakte. Har du sett eller funnet eller hørt noe om saken så skal du selvfølgelig kontakte. Du lager ikke noe styr ved å prøve å hjelpe dem ett skritt videre, du lager styr av å ikke gjøre det. Siden du tør å skrive her, men ikke tør å kontakte politiet. Du må få en dialog med politiet. Du kan være anonym eller du kan være deg selv. Hvis du er redd for at politiet vil fortelle en skyldig hvem som kom med tipset så kan du være trygg på at det skal de ikke gjøre når du sier at de ikke skal. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #16 Skrevet 27. september 2017 5 minutter siden, Millimani skrev: Du skal kontakte politiet, selvfølgelig skal du det? Hvor gammel er den saken, og hva er årsaken til at du ikke tør å kontakte politiet? Du kan kontakte dem anonymt eller du kan gå sammen med en annen om det. Hvis det dreier seg om en drapsmann du vet om i saken så skal du selvfølgelig kontakte. Har du sett eller funnet eller hørt noe om saken så skal du selvfølgelig kontakte. Du lager ikke noe styr ved å prøve å hjelpe dem ett skritt videre, du lager styr av å ikke gjøre det. Siden du tør å skrive her, men ikke tør å kontakte politiet. Du må få en dialog med politiet. Du kan være anonym eller du kan være deg selv. Hvis du er redd for at politiet vil fortelle en skyldig hvem som kom med tipset så kan du være trygg på at det skal de ikke gjøre når du sier at de ikke skal. Det spørsmålet er det IKKE lurt at trådstarter svarer på her, ettersom noen da kan tenke seg til hvilken sak det er. Anonymkode: 8bf35...12e 4
Myrthel Skrevet 27. september 2017 #17 Skrevet 27. september 2017 (endret) På 27.9.2017 den 12.26, AnonymBruker skrev: Send dem brev i posten, men ikke putt fingerne på arket (fingeravtrykk!) eller f.eks bruk en printer du nettop har kjøpt i butikken el.l så er du ganske trygg på at de ikke kan vite hvem du er. Pass på karakteristiske skrivefeil også (vet at jeg hard et fordi jeg bare spammer tastaturet og sjekker aldri skrivefeil så da kan en nok kjenne meg igjenn om en prøver hardt) Anonymkode: a434e...0d9 Fingeravtrykk er ikke "farlig" så lenge du ikke har gjort noen galt og ligger i et register, eller kan bli siktet (og derfor tatt avtrykk av). Politiet tester ikke haugevis av folk, for å se om de matcher et avtrykk på et ark, hvis de ikke har noen mistanke. Men det er jo greit å unngå, hvis du virkelig vil være anonym. Endret 28. september 2017 av Myrthel 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #18 Skrevet 27. september 2017 Skriv ett brev da vel, og send i posten. Eventuelt send en e-post da, men dette kan jo selvfølgelig spores. Samme hvis du skriver brev med en datamaskin, og deretter printer ut dette brevet. Da kan politiet selvfølgelig finne ut hvilken printer det er. Så dersom man absolutt ønsker mest mulig anonymitet, så burde man skrive for hånd. Med mindre man har en helt hinsides stygg håndskrift, som er helt umulig for noen andre å skjønne. Samt bruke sånne lateks-hansker eller noe, både med selve brevet, konvolutt, og frimerker. Anonymkode: b2ab3...75e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #19 Skrevet 27. september 2017 Om Quick? Om hvem? Ja. Send et anonymt brev. 🙂 Anonymkode: 2a84d...f34
Millimani Skrevet 27. september 2017 #20 Skrevet 27. september 2017 7 hours ago, AnonymBruker said: Det spørsmålet er det IKKE lurt at trådstarter svarer på her, ettersom noen da kan tenke seg til hvilken sak det er. Anonymkode: 8bf35...12e Kanskje ikke, men her dreier det seg antakelig om et tips og ikke en tilståelse 2 hours ago, AnonymBruker said: Om Quick? Om hvem? Ja. Send et anonymt brev. 🙂 Anonymkode: 2a84d...f34 Quick er jo "død" for lenge siden, snart ni år siden han trakk alle tilståelsene sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå