Gå til innhold

Dere som sover lite - hvordan fordeler dere måltider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å fordele måltidene mine utover døgnet uten at det blir for mye kalorier til sammen. Det blir så veldig lang tid mellom hver gang jeg spiser og jeg er kjempesulten nesten konstant. Hva gjør dere andre som sover veldig lite med mat? 

Anonymkode: 4eae1...6b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis mange små måltider, og middag så klart :) Off alt folk skal tenke på... Hvorfor er de kaloriene så viktig? Det er jo bare å spise sunt og trene om du skal ned i vekt eller noe - forbruke mer enn du spiser. 

Anonymkode: dc744...27d

Skrevet

Spiser til vanlige måltidstider. Frokost rundt 7, lunsj rundt 12, middag rundt 17, kveldsmat rundt 21. Mellom frokost/lunsj og lunsj/middag spiser jeg også en snack som for eksempel et eple eller banan. Om natten når jeg sover dårlig og veldig få timer holder jeg meg så i ro (for å få mest mulig hvile)  at jeg ikke bruker noe særlig energi. Av og til er jeg sulten men dør jo ikke av det. 

Anonymkode: 5a899...f45

Skrevet

Jeg går på kaffe og vann frem til lunsjtider. Så spiser jeg lunsj, middag og kvelds, med et mellommåltid før trening. 

Om jeg spiser frokost blir jeg bare enda sultnere, så det er ikke noe vits. 

Anonymkode: 264ce...1e9

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar.

Jeg har ingen mulighet til å trene og trenger desperat å gå ned i vekt, så å ikke bry meg om kalorier, er dessverre ikke et alternativ. 

Jeg kan ikke holde meg i ro om natta heller (er for syk), så jeg blir faktisk sulten - ekstremt sulten - og greier ikke et så stort hopp som mellom alminnelig kveldsmat og frokost. 

Jeg antar jeg bare må forminske måltidene mine enda mer og alltid være sulten på dagtid også, for å få putta inn et eller annet å spise et par ganger i løpet av natta. 

Anonymkode: 4eae1...6b7

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på kaffe og vann frem til lunsjtider. Så spiser jeg lunsj, middag og kvelds, med et mellommåltid før trening. 

Om jeg spiser frokost blir jeg bare enda sultnere, så det er ikke noe vits. 

Anonymkode: 264ce...1e9

Samme her! Spiser jeg frokost så blir jeg kjempesulten etter noen timer. Uten frokost så går det greit å holde seg fram til lunsj. Slipper blodsukkersvingninger sånn.

Anonymkode: e8aa6...612

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva og hvor mye pleier du å spise? 

Endret av penny_
Skrevet

Spiser tre måltider om dagen: lunsj, middag og kveldsmat. Da kan jeg spise nok til å bli skikkelig mett.

Anonymkode: 74d1e...1d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...