AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 På fredag kveld arrangeres researchers' night ved Teknisk Museum, og jeg har så utrolig lyst å reise og høre på alle foredragene som skal bli holdt! Jeg har dessverre ingen venner som er interessert i å reise på noe slikt, og blir derfor nødt til å dra alene. Å reise alene er egentlig helt greit for meg, men jeg har aldri vært på noe lignende og er rett og slett veldig usikker på hvordan settingen er... Særlig siden det er bar og DJ. Kan man reise alene på slike arrangement? Eller blir det bare fryktelig stusselig? Anonymkode: e2f89...b1f
EvaLena Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Det er da bare å reise. Du er sikkert ikke den eneste som drar dit alene 😂
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Livetner forhåpentligvis lang. Skal du være avhengigmav andre formå gjøre ting kan livet bli ganske så kjedelig i forhold til å kunne tørre å gjøre det du vil, alene. Reis alene og la dette bli starten på nye eventyr i livet ditt. Anonymkode: 8f206...b07 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 Reis alene. De fleste legger ikke merke/tenker ikke over at du drar alene. Anonymkode: a3552...6bc 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #7 Skrevet 28. september 2017 Jeg hadde gjerne blitt med deg om jeg kunne, men akkurat denne helgen så er jeg opptatt. Det er garantert mange som ville blitt med om de visste om dette eventet. Er det virkelig ingen som du kjenner som vil bli med altså? Er du tøff nok til å legge ut en staus på FB hvor du spør om noen av dine bekjente kunne tenke seg å bli med da? Skal mye til om ikke NOEN har lyst. Hvis ikke, dra alene! Anonymkode: 1f935...2cc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #8 Skrevet 28. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde gjerne blitt med deg om jeg kunne, men akkurat denne helgen så er jeg opptatt. Det er garantert mange som ville blitt med om de visste om dette eventet. Er det virkelig ingen som du kjenner som vil bli med altså? Er du tøff nok til å legge ut en staus på FB hvor du spør om noen av dine bekjente kunne tenke seg å bli med da? Skal mye til om ikke NOEN har lyst. Hvis ikke, dra alene! Anonymkode: 1f935...2cc Så hyggelig av deg!:) Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og derfor kjenner jeg svært få her foreløpig... :-) Anonymkode: e2f89...b1f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #9 Skrevet 28. september 2017 Såklart! De fleste er faktisk alene på foredrag Dj og bar er vel til etterpå, og det er en fin anledning for alle til å bli kjent med likesinnede om man vil bli med på det, og du er garantert ikke den eneste som er der alene. Det er heller ingen tvang eller forventninger om at man blir med på etterfesten og minglingen bare fordi man har vært med på foredraget. Anonymkode: bd5fc...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå