AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Dater en veldig bra fyr, som når vi er sammen virker seriøst interessert og som tar det som en selvfølge at vi skal sees igjen. (Noe jeg er glad for, for jeg vil jo fortsette å date han også). Vi har ikke møttes så mange ganger, men rukket å gjøre mye sammen de gangene vi har møttes. Men så tar han sjelden kontakt mellom møtene🤔 Han lar det fort gå 4-5 dager mellom hver gang han gir lyd fra seg, om jeg ikke sender noe først. Han tar initiativ til å treffes, også på dagtid og hvor vi gjør ting som gå tur o.l. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det? Vi har bare møttes 3 ganger, men kontakten imellom burde vel være hyppigere nå? 😕 Anonymkode: 814da...bb6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Folk er jo forskjellige, så det er litt vanskelig å si. Men jeg ville nok fort trodd at han ikke er så interessert. Men det er ikke nødvendligvis riktig. Jeg ville nok tatt en prat med han. Fortalt at jeg er mer vant til litt kontakt mellom treffene også, at man melder litt eller snakkes på telefonen. Og at det gjør meg usikker når det er så lite kontakt. Anonymkode: 807d8...b75
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 En jeg også dater lar det gå noen dager mellom hver gang, men noe kan ha med at man viser for lite interesse, du må også ikke være for på. Anonymkode: d497f...df5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Jeg tror ikke han hadde giddet å gå tur med deg om han ikke var interessert. Folk er forskjellige, ikke alle er like glad i å chatte som andre kanskje er. Men jeg skjønner hva du sier, vi jenter har en tendens til å overanalysere og tenke det verste, hehe. Men jeg ville ikke basert det på bare det, men hele bildet. Anonymkode: 9a8ff...384
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke han hadde giddet å gå tur med deg om han ikke var interessert. Folk er forskjellige, ikke alle er like glad i å chatte som andre kanskje er. Men jeg skjønner hva du sier, vi jenter har en tendens til å overanalysere og tenke det verste, hehe. Men jeg ville ikke basert det på bare det, men hele bildet. Anonymkode: 9a8ff...384 Jeg datet også en bra fyr tidligere, som var kun intressert i sex og derfor var så veldig på når vi var med hverandre, pratet om alt og var åpen om ting, ellers overhodet ikke intressert. Det var bare sex han ville ha. Menn til dags er desperate, de tenker ikke stort på deg ellers ville de kontaktet deg mer, bare ikke for ofte. Hva er vits når de ikke viser interesse? Det her var btw avstands "forhold", bodde ca 40-70 min unna hverandre, så kanskje ikke rart han kun ville ha sex. Han synes jeg var veldig pen, snill og alt. Det hjelper ikke stort om man bor langt unna. Bor dere langt unna hverandre eller hvordan er det med avstand, hvorfor har dere kun vært med hverandre 3 ganger? Nylig blitt kjent? Anonymkode: d497f...df5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Spørsmålet var til TS btw Anonymkode: d497f...df5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg datet også en bra fyr tidligere, som var kun intressert i sex og derfor var så veldig på når vi var med hverandre, pratet om alt og var åpen om ting, ellers overhodet ikke intressert. Det var bare sex han ville ha. Menn til dags er desperate, de tenker ikke stort på deg ellers ville de kontaktet deg mer, bare ikke for ofte. Hva er vits når de ikke viser interesse? Det her var btw avstands "forhold", bodde ca 40-70 min unna hverandre, så kanskje ikke rart han kun ville ha sex. Han synes jeg var veldig pen, snill og alt. Det hjelper ikke stort om man bor langt unna. Bor dere langt unna hverandre eller hvordan er det med avstand, hvorfor har dere kun vært med hverandre 3 ganger? Nylig blitt kjent? Anonymkode: d497f...df5 Jeg fikk egentlig bekreftet ikveld at han ikke ser for seg noe mer seriøst enn evnt litt kos mellom oss, så du har rett (i hvertfall her) om hva som er årsaken. Ble litt lei meg, men da vet jeg bedre neste gang at jeg må følge magefølelsen og bare droppe fyren så fort han viser slike tegn. Vet jo innerst inne at menn alltid tar kontakt om de virkelig liker deg, men hadde vel et håp om at det var en unntak denne gangen.. ts Anonymkode: 814da...bb6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #8 Skrevet 27. september 2017 Synd det ikke gikk din vei denne gangen men det betyr ikke at dette alltid er et tegn Ikke alle vil snakke på meldinger hver dag/annenhver dag. Det viktige er så klart om man vil møtes eller ikke Anonymkode: 0f626...f81
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #9 Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synd det ikke gikk din vei denne gangen men det betyr ikke at dette alltid er et tegn Ikke alle vil snakke på meldinger hver dag/annenhver dag. Det viktige er så klart om man vil møtes eller ikke Anonymkode: 0f626...f81 Nja, han vil jo møtes, er jo ikke dét det står på. Men han vil ikke satse på ordentlig dating. Bare ha en sånn casual greie hvor man møtes en gang eller to i mnd. TS Anonymkode: 814da...bb6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #10 Skrevet 27. september 2017 Just now, AnonymBruker said: Nja, han vil jo møtes, er jo ikke dét det står på. Men han vil ikke satse på ordentlig dating. Bare ha en sånn casual greie hvor man møtes en gang eller to i mnd. TS Anonymkode: 814da...bb6 Det er så klart et sikkert tegn At han ikke vil meldes hver dag/annenhver dag må ikke være et tegn er poenget mitt Anonymkode: 0f626...f81
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #11 Skrevet 27. september 2017 Snakker med en på meldinger hver dag, selv om jeg ikke har møtt han ennå. Han har virkelig vært der for meg hele veien. Jeg er et "brent barn" og utsetter dating. Jeg sier dette fordi menn er så utrolig forskjellige, fellestrekk er vel at hvis de virkelig er interessert er de veldig "på". Ønsker ts lykken til. Anonymkode: d4353...301
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #12 Skrevet 27. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja, han vil jo møtes, er jo ikke dét det står på. Men han vil ikke satse på ordentlig dating. Bare ha en sånn casual greie hvor man møtes en gang eller to i mnd. TS Anonymkode: 814da...bb6 Det er virkelig ikke godt nok, du er verdt så mye mye mer ts. Anonymkode: d4353...301
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #13 Skrevet 28. september 2017 Nei, syntes ikke kontakten bør være noe hyppigere. Selv lar jeg det gå både 1 og 2 uker i mellom kontakt så tidlig i fasen . Anonymkode: 13d47...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå