AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Om morgenen i sentrum før jobb pleier jeg å gå på en kaffebar og der jobber det en søt jente som heter Ronja (står på dere vesle navneskiltet på brystet). Vurderer å si «har du godtesnop?» til henne en gang jeg er innom og skal ha min vanlige Caffe Mocca. Om hun har vært på KG og kjenner historien, tror du hun vil synes det er morsomt, og at vi (jeg) da har noe å bygge videre på? Om hun ikke har det vil hun jo uansett ikke skjønne betydningen, så ingen «fare» sånn sett. Tanker? Hvordan ville du reagert? For de som ikke kjenner til historien, se denne tråden: Anonymkode: de659...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Jeg hadde nok tatt det med humor og tenkt på kg. Hadde ikke nevnt det til deg da, men gått utifra at det var tilfeldig Anonymkode: 5f8a0...78f 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #3 Skrevet 27. september 2017 Stakkars kvinner som heter Ronja sier nå jeg. Anonymkode: 408a7...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #4 Skrevet 27. september 2017 Hvis hun ikke kjenner til historien, noe som det vel egentlig er en svært liten sjanse for at hun gjør (jeg har sett den, men koblet ikke ordet før jeg så linken), så vil hun sannsynligvis synes du er litt rar/merkelig. Hvem bruker ord som "godtesnop"? Vil tro at sjansen din for å lykkes med den taktikken er minimal. Hvorfor ikke bare smile, gi henne et kompliment og være hyggelig? og etter hvert kan du jo prøve å komme mer i prat med henne. Du merker jo fort om hun viser interesse eller ikke. Virker hun interessert, så spør om hun kunne tenke seg å møtes en gang. Det enkle og normale funker som regel best. For å svare direkte på sprøsmålet da. Hadde du sagt det til meg så hadde jeg ikke skjønt hva du mente, og tenkt at det var en merkelig ting å si. Og hadde nok fort konkludert med at du er litt merkelig også. Anonymkode: bb5b7...6bf 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #5 Skrevet 27. september 2017 Du er passe sær om du qouter KG-poster for å sjekke damer. KG er en mørk hemmelighet du kaaanskje drar frem når dere er bedre kjent -- Bare spør om hun vil være med deg hjem og se på espressomaskinen din Anonymkode: 075a4...858 1
Miss moneypenny Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Jeg kobla godtesnop med en gang 😂 Men jeg jobber i butikk, og om en mann hadde spurt meg om jeg har godtesnop hadde jeg ikke kobla det i det hele tatt. Kanskje Ronja tenker noe i form av kaker/kjeks/ sukkertøy eller hva de nå selger. Kan jo prøve, men jeg er redd en annen taktikk kan funke bedre 😉
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Om morgenen i sentrum før jobb pleier jeg å gå på en kaffebar og der jobber det en søt jente som heter Ronja (står på dere vesle navneskiltet på brystet). Vurderer å si «har du godtesnop?» til henne en gang jeg er innom og skal ha min vanlige Caffe Mocca. Om hun har vært på KG og kjenner historien, tror du hun vil synes det er morsomt, og at vi (jeg) da har noe å bygge videre på? Om hun ikke har det vil hun jo uansett ikke skjønne betydningen, så ingen «fare» sånn sett. Tanker? Hvordan ville du reagert? For de som ikke kjenner til historien, se denne tråden: Anonymkode: de659...d2b Om hun har lest tråden på KG, vil hun neppe synes at det er morsomt, ettersom "Ronja" i godtesnoptråden fremstår som grådig. Anonymkode: 4b46c...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #8 Skrevet 27. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Om morgenen i sentrum før jobb pleier jeg å gå på en kaffebar og der jobber det en søt jente som heter Ronja (står på dere vesle navneskiltet på brystet). Vurderer å si «har du godtesnop?» til henne en gang jeg er innom og skal ha min vanlige Caffe Mocca. Om hun har vært på KG og kjenner historien, tror du hun vil synes det er morsomt, og at vi (jeg) da har noe å bygge videre på? Om hun ikke har det vil hun jo uansett ikke skjønne betydningen, så ingen «fare» sånn sett. Tanker? Hvordan ville du reagert? For de som ikke kjenner til historien, se denne tråden: Anonymkode: de659...d2b Ååååå! Tenk om hun leser tråden og skjønner hvem du er, ut i fra dine kaffevaner Anonymkode: 4b46c...ab9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #9 Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ååååå! Tenk om hun leser tråden og skjønner hvem du er, ut i fra dine kaffevaner Anonymkode: 4b46c...ab9 Da risikerer du at hun spør deg neste gang, om du vil ha godtesnop Anonymkode: 4b46c...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #10 Skrevet 27. september 2017 Den godtesnop-greia begynner å bli tynnslitt Anonymkode: 6dd93...020 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #11 Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den godtesnop-greia begynner å bli tynnslitt Anonymkode: 6dd93...020 Neida Anonymkode: 4b46c...ab9 1
RompeRusk Skrevet 27. september 2017 #12 Skrevet 27. september 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om hun har lest tråden på KG, vil hun neppe synes at det er morsomt, ettersom "Ronja" i godtesnoptråden fremstår som grådig. Anonymkode: 4b46c...ab9 Om hun har humor, vil hun le av det 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #13 Skrevet 28. september 2017 Jeg ville tenkt at det var utrolig wierdo og sett på deg som den sosialt snåle kunden fremover. Sannsynligvis er hun ikke på KG heller, og stakkars Ronja nå for hun har garantert noen venninder som er her og nå har fortalt hun at en eller annen wierdo skriver om hun på et forum og spør om de skal sjekke hun opp på en sykt klein måte. Hadde jeg vært Ronja ville jeg hatt litt noia for å gå på jobb fremover. Anonymkode: 20b94...599 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #14 Skrevet 28. september 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Den godtesnop-greia begynner å bli tynnslitt Anonymkode: 6dd93...020 Nei Anonymkode: 304b1...cad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå