Marih Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Hei! Var usikker på hvor jeg skulle plassere dette spørsmålet. Jeg tok i en tampong, så glemte jeg at jeg hadde tatt den i. Så hadde jeg sex, slik at tampongen ble "dyttet" lengre inn, og nå får jeg den ikke ut? Har noen noe tips for å få den ut? Tror den har kommet ganske langt inn. Håper jeg ikke må til lege eller noe slikt...
boblevann Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Har du prøvd å sette deg på huk og presse? Press som om du må på do (nr. 2) - i korte press. Hvis du setter deg på huk kan vagina bli kortere, og pressingen blir lettere. Prøv dette noen ganger - kanskje tampongen kommer lenger ned Men IKKE putt noe annet enn rene fingre oppi der (ja, jeg vet om en som prøvde pølseklype).. Hvis du ikke får tak i den på denne måten bør du gå til legevakten!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Dra til legevakten. Anonymkode: 9e017...c93
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 Det er begrenset hvor lang opp en tampong klarer å gjemme seg. Prøv med et par fingre, ev. be partner om hjelp. Forslaget om å bruke tyngdekraften og presse lett er også smart. Anonymkode: 85848...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 Altså... man kan kjenne livmortappen sin med en finger. Du kommer til å klare å finne tampongen, for å si det sånn. Anonymkode: 85848...3f3 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 ikke la den sitte for lenge, kan være veldig farlig! Google tampongsyken Anonymkode: 52126...754
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 Sett deg ned på huk og press med en finger inni, klarer du ikke finne den da: legevakta.. Anonymkode: f8fa6...79e 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #9 Skrevet 26. september 2017 Du får den neppe ut alene. Gå til legen i morgen tidlig. Legen har en lang korntang til å få tak i og dradd tampongen ut med. Anonymkode: 75ce4...5d6
Tibbie Skrevet 26. september 2017 #10 Skrevet 26. september 2017 20 minutter siden, boblevann skrev: Har du prøvd å sette deg på huk og presse? Press som om du må på do (nr. 2) - i korte press. Hvis du setter deg på huk kan vagina bli kortere, og pressingen blir lettere. Prøv dette noen ganger - kanskje tampongen kommer lenger ned Men IKKE putt noe annet enn rene fingre oppi der (ja, jeg vet om en som prøvde pølseklype).. Hvis du ikke får tak i den på denne måten bør du gå til legevakten! Dette står i pakningsvedlegget til O.B, så jeg anbefaler deg også å prøve dette. Du er ikke uendelig lang, så du skal nok klare å få den ut 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #11 Skrevet 26. september 2017 Sorry, men det er ikke mulig å "glemme" en hel føkkings tampong inni der og så ha sex uten at han stanger mot den. Jeg tror ikke noe på dette. Anonymkode: 0f2c6...9f9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #12 Skrevet 26. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, men det er ikke mulig å "glemme" en hel føkkings tampong inni der og så ha sex uten at han stanger mot den. Jeg tror ikke noe på dette. Anonymkode: 0f2c6...9f9 Selvfølgelig går det an. Ei venninne av meg er nyutdannet lege og jobber i praksis nå, og har allerede hatt noen pasienter med denne problemstillingen. Skjedde med ei annen venninne av meg også en gang, og da brukte hun kjempelang tid på å få den ut. Anonymkode: 4df5f...856 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #13 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig går det an. Ei venninne av meg er nyutdannet lege og jobber i praksis nå, og har allerede hatt noen pasienter med denne problemstillingen. Skjedde med ei annen venninne av meg også en gang, og da brukte hun kjempelang tid på å få den ut. Anonymkode: 4df5f...856 Men, imens sex var mulig? Virkelig? Sorry, jeg har vanskelig for å tro det. Anonymkode: 0f2c6...9f9
Miss.Wildfox Skrevet 26. september 2017 #14 Skrevet 26. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, men det er ikke mulig å "glemme" en hel føkkings tampong inni der og så ha sex uten at han stanger mot den. Jeg tror ikke noe på dette. Anonymkode: 0f2c6...9f9 Jeg har faktisk to perifere venninner som har vært på legevakten for å få gamle tamponger fjernet. Begge måtte på en heftig antibiotikakur etterpå for å unngå en eventuell utvikling av TSS. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #15 Skrevet 26. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, men det er ikke mulig å "glemme" en hel føkkings tampong inni der og så ha sex uten at han stanger mot den. Jeg tror ikke noe på dette. Anonymkode: 0f2c6...9f9 Hvilken verden lever du i egentlig? Dette er rett og slett ganske vanlig. Anonymkode: 65675...e4c 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #16 Skrevet 26. september 2017 Å, dette kjenner jeg igjen! Dette kan du klare selv. Du må virkelig grave, bruke en skje om du må. Klarte å få den ut etter over 20 min kamp. Kanskje å dusje, og samtid kjenne/grave kan hjelpe? Anonymkode: cbe9e...842
Forundret.. Skrevet 26. september 2017 #17 Skrevet 26. september 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, men det er ikke mulig å "glemme" en hel føkkings tampong inni der og så ha sex uten at han stanger mot den. Jeg tror ikke noe på dette. Anonymkode: 0f2c6...9f9 Akkurat det tenkte jeg også. 1
Forundret.. Skrevet 26. september 2017 #18 Skrevet 26. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, dette kjenner jeg igjen! Dette kan du klare selv. Du må virkelig grave, bruke en skje om du må. Klarte å få den ut etter over 20 min kamp. Kanskje å dusje, og samtid kjenne/grave kan hjelpe? Anonymkode: cbe9e...842 Og hvorfor hjelper det å dusje mens det blir gravd?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #19 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Akkurat det tenkte jeg også. Jeg har gjort det. Jeg har også funnet en tampong nummer to inni der når jeg tar ut den jeg husker at jeg satt inn Og jeg er ikke spesielt "romslig" inni der, så det er nok mulig. Kroppen stiller seg vel inn etter det som er... Anonymkode: 105e6...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #20 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Forundret.. skrev: Og hvorfor hjelper det å dusje mens det blir gravd? Slutt å rote, grave og tulle dette til enda mer. Tampongen kan ligge bak livmorhalsen og er umulig å få ut uten legehjelp eller legeinstrumenter. Dette er ikke uvanlig at leger må hjelpe til med å fjerne. Anonymkode: 75ce4...5d6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå