AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Jeg vet noen kommer til å kjenne meg igjen, men det får så være. Vil høre hva dere mener. Min mann er veldig urenslig. Han må ofte minnes på å vaske hender i situasjoner hvor jeg føler alle andre naturlig gjør dette fordi det er åpenbart. Vi har små barn hjemme, noe som gjør det ekstra viktig. Han går gjerne med klær i flere dager, før og etter dusj, og sover noen ganger i de samme klærne. De er gjerne blitt brukt på jobb, hjemme, i sandkassen, på tur med hunden, i sengen osv. Jeg mener man skifter klær og i hvert fall ikke tar på seg klær man har brukt i flere dager etter å ha dusjet. Skittentøy legger han også overalt. I sofaen, på rommet til barna, på badet utenfor skittentøyskurven, i gangen og til og med på kjøkkenet. Han lar ofte servise stå i flere uker på kontoret sitt selv om det er grist med mat og drikke. Han kaster snus i do og i vasken så det ligger strødd snus over hele doringen og vaskebenken, og i dag oppdaget jeg at han også har kastet snus i noen av lekene til barna. Er der virkelig så urimelig av meg å forvente litt mer av en voksen mann? Når jeg tar opp dette blir han furt og irritert,og sier ofte at jeg overdriver med å skifte klær for ofte, vasker meg for mye osv. Anonymkode: ea60c...704 4
GLADIATORE Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet noen kommer til å kjenne meg igjen, men det får så være. Vil høre hva dere mener. Min mann er veldig urenslig. Han må ofte minnes på å vaske hender i situasjoner hvor jeg føler alle andre naturlig gjør dette fordi det er åpenbart. Vi har små barn hjemme, noe som gjør det ekstra viktig. Han går gjerne med klær i flere dager, før og etter dusj, og sover noen ganger i de samme klærne. De er gjerne blitt brukt på jobb, hjemme, i sandkassen, på tur med hunden, i sengen osv. Jeg mener man skifter klær og i hvert fall ikke tar på seg klær man har brukt i flere dager etter å ha dusjet. Skittentøy legger han også overalt. I sofaen, på rommet til barna, på badet utenfor skittentøyskurven, i gangen og til og med på kjøkkenet. Han lar ofte servise stå i flere uker på kontoret sitt selv om det er grist med mat og drikke. Han kaster snus i do og i vasken så det ligger strødd snus over hele doringen og vaskebenken, og i dag oppdaget jeg at han også har kastet snus i noen av lekene til barna. Er der virkelig så urimelig av meg å forvente litt mer av en voksen mann? Når jeg tar opp dette blir han furt og irritert,og sier ofte at jeg overdriver med å skifte klær for ofte, vasker meg for mye osv. Anonymkode: ea60c...704 Si det klart og tydelig at det er frastøtende og usexy. Du blir direkte kvalm av det og at han må skjerpe seg. Høres jo ut som en fyllik som bor aleine. 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Har han vært så urenslig hele tiden mens dere har bodd sammen? Når startet det? Kanskje han er deprimert, dersom han var mye rensligere før. Oppfordre han til å kontakte fastlegen, dersom det virker som han er deprimert. Anonymkode: f3de5...0aa 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Høres ut som eksen min. Han er rusmisbruker. Hvis det er noe som er kommet i det siste kan det være depresjon eller annen sykdom, hvis ikke er det nok best å la han bo i et skur i hagen. Anonymkode: 2e190...bf3 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #6 Skrevet 26. september 2017 Han kaster snus i lekene til barna?!?Anonymkode: c2010...b5c 13
Forundret.. Skrevet 26. september 2017 #7 Skrevet 26. september 2017 Han der kunne jeg aldri levd med. 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #8 Skrevet 26. september 2017 Jeg er forbauset over at du har orket å lage barn med denne mannen jeg Men altså, fra spøk til alvor, dette må han da innse ikke er normalt. Hvis ikke han hører på deg hadde jeg vært så pur av f at jeg hadde bedt noen andre hjem til meg som kunne påpekt det. Anonymkode: 4e36b...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #9 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet noen kommer til å kjenne meg igjen, men det får så være. Vil høre hva dere mener. Min mann er veldig urenslig. Han må ofte minnes på å vaske hender i situasjoner hvor jeg føler alle andre naturlig gjør dette fordi det er åpenbart. Vi har små barn hjemme, noe som gjør det ekstra viktig. Han går gjerne med klær i flere dager, før og etter dusj, og sover noen ganger i de samme klærne. De er gjerne blitt brukt på jobb, hjemme, i sandkassen, på tur med hunden, i sengen osv. Jeg mener man skifter klær og i hvert fall ikke tar på seg klær man har brukt i flere dager etter å ha dusjet. Skittentøy legger han også overalt. I sofaen, på rommet til barna, på badet utenfor skittentøyskurven, i gangen og til og med på kjøkkenet. Han lar ofte servise stå i flere uker på kontoret sitt selv om det er grist med mat og drikke. Han kaster snus i do og i vasken så det ligger strødd snus over hele doringen og vaskebenken, og i dag oppdaget jeg at han også har kastet snus i noen av lekene til barna. Er der virkelig så urimelig av meg å forvente litt mer av en voksen mann? Når jeg tar opp dette blir han furt og irritert,og sier ofte at jeg overdriver med å skifte klær for ofte, vasker meg for mye osv. Anonymkode: ea60c...704 Mangel på oppdragelse! Anonymkode: f3bec...11f 1
Hattivatti Skrevet 26. september 2017 #10 Skrevet 26. september 2017 Snus i barnas leker?! Jeg hadde eksplodert! Hvis barna er små så kan de jo finne på å putte de i munnen. Her må du ta en skikkelig prat med mannen din, når det går ut over barna er det langt over sløvskap det han holder på med. Fysj....
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #11 Skrevet 26. september 2017 Det med klærne kjenner jeg igjen med min mann. Han må ofte minnes på å skifte klær. Og når jeg er borte noen dager og kommer tilbake, går barna i de samme klærne som de hadde på seg da jeg dro. Har prøvd å påpeke dette, men han skjønner ikke/bryr seg ikke, Anonymkode: bff0e...9f4
Sillyline Skrevet 26. september 2017 #12 Skrevet 26. september 2017 Kan han slite med et eller annet psykisk? For det går gjerne utover blant annet hygiene og renslighet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #13 Skrevet 26. september 2017 Jeg tror at det er mange menn som er slik, i alle fall nesten like ille. Jeg har sett det flere ganger med menn, og har datet noen som viser seg å ikke vaske seg ordentlig, skifter boxer hver dag osv. Har også hørt flere venninner si det samme. Synes det er så rart, har ikke inntrykk av at damer er like ille? Mulig at jeg tar feil akkurat der altså. Æsj,uansett. Ble ikke mer dating da! Anonymkode: ecbfe...c99 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #14 Skrevet 26. september 2017 Hvor er ts? Hvorfor er ikke ts i dialog med oss etter våre innspill? Anonymkode: f3de5...0aa 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #15 Skrevet 26. september 2017 2 timer siden, GLADIATORE skrev: Si det klart og tydelig at det er frastøtende og usexy. Du blir direkte kvalm av det og at han må skjerpe seg. Høres jo ut som en fyllik som bor aleine. Troe mannen gir en blanke faen om hun synest det er usexy. Slutt å klag å la han få lov å bytte boxere når han vil osv. Såfremt det ikke lukter og går ut over andre. Ts er fisefin Anonymkode: 5226b...872
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #16 Skrevet 26. september 2017 Å ja, det jo sent. Ts svarer forhåpentligvis i morgen. Anonymkode: f3de5...0aa
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #17 Skrevet 26. september 2017 Tror det er mange som sliter med urenslige menn, men få vil innrømme det. Likevel synes jeg din høres ganske ekstrem ut, ts. Når startet dette? Anonymkode: 1be6c...da2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #18 Skrevet 27. september 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har han vært så urenslig hele tiden mens dere har bodd sammen? Når startet det? Kanskje han er deprimert, dersom han var mye rensligere før. Oppfordre han til å kontakte fastlegen, dersom det virker som han er deprimert. Anonymkode: f3de5...0aa Nei, han la faktisk en innsats i å være litt tiltrekkende frem til jeg ble gravid, men dårlig vaner i forhold til håndvask har han alltid hatt. Han har vært flere ganger hos fastlegen, og jeg har spurt om han kan være deprimert. Han hevder han ikke er det. Lite jeg får gjort 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som eksen min. Han er rusmisbruker. Hvis det er noe som er kommet i det siste kan det være depresjon eller annen sykdom, hvis ikke er det nok best å la han bo i et skur i hagen. Anonymkode: 2e190...bf3 Jeg har spurt, men han mener det ikke er tilfelle. Skur i hagen høres ut som en idé. 13 timer siden, domimik skrev: ???? Hvordan orker du ???? Det er det jeg ikke gjør. Derfor jeg skrev her blant annet. Vi går også i terapi for jeg begynner å nå et punkt hvor jeg ikke orker mer. Problemet er det med samvær og barn. Jeg vil ikke la barna være der alene med han hvis han lar dem spise snus 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Han kaster snus i lekene til barna?!? Anonymkode: c2010...b5c Ja... Det gjør han. Ikke bare det, men da jeg konfronterte han med det så klart kokte han sammen en liten fortelling om at den eldste hadde vært i hagen for å samle jord, sånn hvis jeg fant mer. Det er bare to litt store hull i fortellingen. Han er sjelden eller aldri ute med barna og snus lukter eller ser ikke ut som jord. 12 timer siden, Forundret.. skrev: Han der kunne jeg aldri levd med. Begynner å nærme meg... 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er forbauset over at du har orket å lage barn med denne mannen jeg Men altså, fra spøk til alvor, dette må han da innse ikke er normalt. Hvis ikke han hører på deg hadde jeg vært så pur av f at jeg hadde bedt noen andre hjem til meg som kunne påpekt det. Anonymkode: 4e36b...9f9 Hvem skal jeg ta det opp med? Helsestasjon? 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Mangel på oppdragelse! Anonymkode: f3bec...11f Det stemmer nok. Er så skittent hjemme hos hans foreldre, og hygiene vet de ikke hva er tror jeg. 11 timer siden, Ryuk skrev: Snus i barnas leker?! Jeg hadde eksplodert! Hvis barna er små så kan de jo finne på å putte de i munnen. Her må du ta en skikkelig prat med mannen din, når det går ut over barna er det langt over sløvskap det han holder på med. Fysj.... Jeg blir ikke veldig blid. Den eldste klinte det heldigvis bare utover meg og sengen istedet for å spise det. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det med klærne kjenner jeg igjen med min mann. Han må ofte minnes på å skifte klær. Og når jeg er borte noen dager og kommer tilbake, går barna i de samme klærne som de hadde på seg da jeg dro. Har prøvd å påpeke dette, men han skjønner ikke/bryr seg ikke, Anonymkode: bff0e...9f4 Høres kjent ut 10 timer siden, Sillyline skrev: Kan han slite med et eller annet psykisk? For det går gjerne utover blant annet hygiene og renslighet. Noe må det være 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at det er mange menn som er slik, i alle fall nesten like ille. Jeg har sett det flere ganger med menn, og har datet noen som viser seg å ikke vaske seg ordentlig, skifter boxer hver dag osv. Har også hørt flere venninner si det samme. Synes det er så rart, har ikke inntrykk av at damer er like ille? Mulig at jeg tar feil akkurat der altså. Æsj,uansett. Ble ikke mer dating da! Anonymkode: ecbfe...c99 Enig. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er ts? Hvorfor er ikke ts i dialog med oss etter våre innspill? Anonymkode: f3de5...0aa Jeg har små barn. Har ikke tid til å svare med en gang. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Troe mannen gir en blanke faen om hun synest det er usexy. Slutt å klag å la han få lov å bytte boxere når han vil osv. Såfremt det ikke lukter og går ut over andre. Ts er fisefin Anonymkode: 5226b...872 Hvis han mener dette er normalt så får han leve uten sex og nærkontakt resten av vårt samliv. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det er mange som sliter med urenslige menn, men få vil innrømme det. Likevel synes jeg din høres ganske ekstrem ut, ts. Når startet dette? Anonymkode: 1be6c...da2 Enig. Da jeg gikk gravid med førstemann Anonymkode: ea60c...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå