AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Er det noen her som har bestilt noe fra Floryday? Kan dere ev. si noe om det? erfaringer? Noe å være obs på ? Anonymkode: cbea4...b0b
Stina234 Skrevet 27. september 2017 #2 Skrevet 27. september 2017 Nei, har ikke bestilt noe der men man bør nok være obs på ekstra import avgifter da siden ikke er norsk.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Jeg har bestilt og det var særdeles mislykket. Jeg bestilte 2 kjoler som skulle være i bomull, men de jeg fikk er i et helt annet stoff. Kunstig, tykt og tungt. Det er ikke disse kjolene som er avbildet i reklamen. Bokstavene er på kinesisk. Pengene ble trukket straks fra min konto, og jeg fikk varene først etter to uker. Jeg fant bl.a. ei spansktalende gruppe på Facebook for "oss som har blitt svindlet av Floryday". Noen hadde fått feil størrelse, og ved retur fikk de ikke pengene tilbake. Dermed velger jeg å beholde klærne. Aldri mer Floryday! Anonymkode: f336b...6b8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Flere av bildene deres er stjålet fra andre, håndstrikkede ullgensere som floryday neppe selger. Jeg antar at det da gjelder andre ting enn gensere også. Ren svindel og tyveri med andre ord. Er ikke imponert over KG som lar dem reklamere her. Anonymkode: 60619...7a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå