AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Er det noen som vet om det er større risiko for blindtarmbetennelse når man er gravid? Jeg vet jo at treg mage kan disponere for blindtarmbetennelse, og jeg er gravid i 1. trimester med treg mage. Men har vært mindre treg de siste to dagene. Saken er at jeg i flere timer på dagen i dag hadde utrolig intense magesmerter nede på høyre side av magen. Kastet opp av de vonde smertene, men jeg er jo i utgangspunktet mye kvalm. Klarte ikke å gå oppreist til toalettet og hadde vondt i alle liggestillinger. Jeg var på nippet til å ringe legevakta etter kanskje tre timer med intense smerter, men så roet det seg veldig. Nå er det mye mindre vondt, men kjenner det fortsatt et ubehag i magen og det er litt vondt å gå. Som gravid er det jo mye som kan gjøre vondt, som ligamentsmerter og fordøyelsesplager, så blir litt usikker. Og en blindtarmbetennelse blir vel ikke bedre om det først har begynt? Anonymkode: 252b0...385
bib_84 Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 (endret) Ring legevakta og spør hva de tror. Intense magesmerter i tre timer er grunn til å ringe, iallfall når du er gravid! Forhåpentligvis er det bare luftsmerter, men de varer vel sjelden så lenge. Det er uansett bedre med én sjekk for mye enn én for lite Endret 26. september 2017 av bib_84
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Ring! Vet ikke hvor langt du er på vei, men kan også være svangerskap utenfor livmoren. Anonymkode: a4362...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå