Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg måtte sy litt etter fødsel og jeg har ikke tørt å se nedentil etter fødsel, før nå 1 år etter. Og der er 2 svarte sting.... Er dette normalt? Burde det ikke være borte til nå? 

Anonymkode: ee811...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal forresten aldri sjekke noen sinne igjen for alt var sydd helt skjevt! 

Skrevet

Det er ikke normalt, nei. Ta kontakt med lege. 

Jeg har selv sett på mine sting flere ganger. Fødte for 2 uker siden, og fikk beskjed om at det er lurt da det ikke ser så gale ut, og  jeg er helt enig. Hvordan skal man ellers se at det heles normalt, at det ikke er hevelser og at rødheten forsvinner gradvis?

Mine sting er hvite, forresten. De forsvinner av seg selv.  Det er det vanligste. Jeg ble klippet, så det er mange lag med sting innover. 

Anonymkode: 365a3...fd5

Skrevet

Hva sa legen da du var på 6 ukerskontroll etter fødsel? Du bør i alle fall snakke med en lege nå. 

Anonymkode: 652b5...c69

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sa legen da du var på 6 ukerskontroll etter fødsel? Du bør i alle fall snakke med en lege nå. 

Anonymkode: 652b5...c69

6 ukers ‘kontrollen’ er jo en vits. De pleier ikke sjekke noe som helst lenger.

Anonymkode: 6a905...f75

• Liker 1
Skrevet

Jeg revnet og på 6 ukerskontrollen sa legen at alt så bra ut. Men jeg ser at ene leppen er sydd fast helt rart og noe svart som ligger inn med huden... Jeg får kontakte lege neste uke å høre

ts 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte sy litt etter fødsel og jeg har ikke tørt å se nedentil etter fødsel, før nå 1 år etter. Og der er 2 svarte sting.... Er dette normalt? Burde det ikke være borte til nå? 

Det satte jeg juicen i halsen. Var sikker et sekund du mente vokalisten i Police.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...