AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Kjæresten min har et mye større sexbehov enn det jeg har. Jeg klarer meg med 1-3 ganger i uka, men det virker som han vil ha mer. Når han prøver seg så blir jeg som regel kåt og vi har sex, så det er ikke noe galt sånn sett. Men det er jo ganger jeg ikke vil og da respekterer han selvfølgelig det. Det jeg lurer på er om dette kommer til å bli et problem framover? Eller om vi bare ikke passer sammen på grunn av dette. Vi har nylig flyttet for oss selv og dette er første gangen vi er alene sammen hele tiden og har mulighet til å ha sex potensielt når vi vil. Anonymkode: 20468...52e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Selvsagt blir det et problem. Når du begynner å bli lei han, holder det sikkert med 1-3 ganger i måneden Anonymkode: 07aaf...6fd 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Det er nok et større problem for han enn for deg, siden det er han som vil måtte leve med avvisning. Det vil tære i det lange løp og er ikke et bra utgangspunkt. Anonymkode: cdf98...1f0 6
Jalp Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Når den ene parten vil mindre enn den andre, endres balansen mellom dere. Du styrer ikke bare din seksualitet men du kontrollerer også hans og setter begrensninger. Du tar valg for han så lenge du forventer at han kun skal ha sex med deg. I det lange løp vil han ikke finne seg i at du kontrollerer og setter begrensninger for hans mulighet til å ha intimitet og sex. Ubalansen vil ta knekken på forholdet...mest sannsynlig. 1
SlemUlv Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 Snakk sammen! Dette KAN bli et problem, om dere ikke prater sammen. Men om dere faktisk prater sammen, du forteller ham hva du føler, og at du har mindre sexlyst en ham, så kan dette gå bra! For da er dere begge klar over det!
Signe28 Skrevet 28. september 2017 #6 Skrevet 28. september 2017 Kan du ikke prøve å sprite opp sexforholdet deres ved å prøve nye ting slik at det blir mer spennende enn det også? Om du føler det bare blir en rutine for at dere eller han skal tømme seg og få det unnagjort, så kan jeg skjønne at du ikke er så gira på noe mer enn det.
Gjest GiftMann38 Skrevet 30. september 2017 #7 Skrevet 30. september 2017 Hvis du forventer monogami så bør du gjøre ditt beste for å være tilgjengelig for din kjære.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. september 2017 #8 Skrevet 30. september 2017 På 26.9.2017 den 20.57, AnonymBruker skrev: Kjæresten min har et mye større sexbehov enn det jeg har. Jeg klarer meg med 1-3 ganger i uka, men det virker som han vil ha mer. Når han prøver seg så blir jeg som regel kåt og vi har sex, så det er ikke noe galt sånn sett. Men det er jo ganger jeg ikke vil og da respekterer han selvfølgelig det. Det jeg lurer på er om dette kommer til å bli et problem framover? Eller om vi bare ikke passer sammen på grunn av dette. Vi har nylig flyttet for oss selv og dette er første gangen vi er alene sammen hele tiden og har mulighet til å ha sex potensielt når vi vil. Anonymkode: 20468...52e Når han prøver seg blir du som regel kåt....Skulle ikkje forundre meg om det er han som oftast tar initiativet til sexen,og du blir nisse på lasset....Vil råde dere til å snakke saman,og identifisere dere med hverandres sexuelle sperremekanismer,og at begge er seg ansvar bevist....Å bli møtt med begrunnelsen "orker bare ikkje ikveld",og uten nærmere begrunnelse kan virke sårende
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #9 Skrevet 1. oktober 2017 Sexlysten dabber av i alle langvarige forhold og man pleier å tilpasse seg hverandre, så dette trenger ikke bli noe problem nei. Anonymkode: 80d4c...238
Gjest Anonym Bruker Skrevet 1. oktober 2017 #10 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sexlysten dabber av i alle langvarige forhold og man pleier å tilpasse seg hverandre, så dette trenger ikke bli noe problem nei. Anonymkode: 80d4c...238 Sexlysten dabber av i langvarige forhold....Skal ein avstå fra sex i påventa av at sexlysten dabber av ?..Og når man vet at ubalanse i sexdriften er en av de vanligste årsakene til utroskap og skilsmisser,så er det uansvarleg å forholde seg til at dette er noe som går seg til... Selv om vi går langt tilbake så er det alltid flest ekteskap som ender i skilsmisse etter mellom 5 og 15 års ekteskap. Det er sikkert mange forskjellige grunner til dette, men har du vært gift i 15 år eller mer så er sjansen betydelig større for at dere vil fortsette å være gift. Endret 1. oktober 2017 av Anonym Bruker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå