AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Etter å ha sett dokumentarene på nrk om programmet som foreløpig heter J---- Homo så må jeg si at jeg reagerte sterk på episode 3:5. Hallo i luken? Hvorfor er dette lovlig? Folk må få være den de er, men den episoden tror jeg bygger opp til enda mer fordommer om homofili. Hva har dette med deres legning å gjøre? Det skjønte ikke jeg. Det har ikke en sammenheng med homofili, ei hetrofili. Der står han bare og snakker om sex, inne i et mørkt og grått rom er folk kler seg i sorte lær-belter eller noe sånt (ikke noe mer enn det), og de som driver på med dette står nesten å skryter av det. Han som leder programmet går inn i et slags sted der de har kjettinger, lenker og bur for dyr som de selv skal sitte å være i? Eller var et en spøk? Alt er malt grått og sort og det er bare menn der og dette sakl liksom være en slags fest eller noe sånt, og det er åpenbart tilknyttet homofile siden programmet handler om den legningen. Og dette er lov? Å ha et lokale som kun er åpent for menn i sorte lær belter med masse bur beregnet for dyr i mens de bokstavelig talt skal loffe rundt der? Når ble dette lovlig? Og hvorfor ikke gjøre det litt mer allment og hyggelig da? Hva med å ha hunde-senger og en beige farge på rommene i stedet? Og bytt ut kjettingene med husker eller noe folk bruker på turn f.eks? Mal baren hvit i stedet, sånn at det ikke ser ut som om at man kommer inn i huset til Norman Bates. Uavhengig av legning: Ville dere latt de dere er glad i gå på slike steder? De drikker alkohol der også, så hvordan de klarer å feste under slike omstendigheter skjønner jeg ikke, men la nå for guds skyld ikke folk få gå på steder de risikerer å bli hengt på!! Og dette er lov? Anonymkode: 229bb...14b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå