AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #21 Skrevet 26. september 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: I hvert fall, skrives det! Anonymkode: 1d911...106 Takk! Tenk at jeg har skrevet "hvertfall" så lenge uten å tenke over det. Tror jeg i alle fall. Jeg ble plutselig litt usikker. Anonymkode: 7c7ee...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #22 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Påsan betyr omtrent det samme som småen. Anonymkode: ebfed...050 Gjør det?? Jeg er 178cm Jeg han er fryktelig lav, kanskje 165cm. Da er han nok misunnelig. Haha! Anonymkode: 1d911...106
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #23 Skrevet 26. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør det?? Jeg er 178cm Jeg han er fryktelig lav, kanskje 165cm. Da er han nok misunnelig. Haha! Anonymkode: 1d911...106 Huff, du virker veldig usympatisk i tillegg til å være uvitende. Kanskje du skulle gå hjem tidligere fra jobb, lese mer og være mer sosial. Anonymkode: ebfed...050 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #24 Skrevet 26. september 2017 Synes du bør si til han at du ikke liker at han bruker slike kallenavn, og at han får bruke ditt virkelige navn. Hvis han ikke respekterer deg når du sier det, så blir det jo mobbing etterhvert. Når det er sagt, her i tråden framstår du litt bedrevitende og arrogant. Det er ikke sikkert du er slik i virkeligheten, men det kan jo være noe å tenke på. Hvis du er slik i virkeligheten også, så er det kanskje ikke så rart at din kollega prøver å jekke deg ned... Selv om det ikke er greit måten han gjør det på. Anonymkode: 65a27...e5f
applestories Skrevet 26. september 2017 #25 Skrevet 26. september 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: I hvert fall, skrives det! Det er sant, han jobber som vaktmester jeg som regnskapsfører. Det er klart han har lavere stilling. Anonymkode: 1d911...106 Han har en annen stilling, ikke nødvendigvis lavere. Jeg ser ikke ned på vaktmesterne og renholderne der jeg jobber - de er eldre og har mye mer erfaring enn meg. Jeg har valgt en jobb som gjør at jeg stort sett er den siste som går, det gjør meg ikke viktigere enn dem. Det er tross alt stort sett kontorarbeid jeg gjør, foran en datamaskin mye av dagen. Det er ikke som om jeg redder liv eller noe.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #26 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, applestories skrev: Han har en annen stilling, ikke nødvendigvis lavere. Jeg ser ikke ned på vaktmesterne og renholderne der jeg jobber - de er eldre og har mye mer erfaring enn meg. Jeg har valgt en jobb som gjør at jeg stort sett er den siste som går, det gjør meg ikke viktigere enn dem. Det er tross alt stort sett kontorarbeid jeg gjør, foran en datamaskin mye av dagen. Det er ikke som om jeg redder liv eller noe. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du bør si til han at du ikke liker at han bruker slike kallenavn, og at han får bruke ditt virkelige navn. Hvis han ikke respekterer deg når du sier det, så blir det jo mobbing etterhvert. Når det er sagt, her i tråden framstår du litt bedrevitende og arrogant. Det er ikke sikkert du er slik i virkeligheten, men det kan jo være noe å tenke på. Hvis du er slik i virkeligheten også, så er det kanskje ikke så rart at din kollega prøver å jekke deg ned... Selv om det ikke er greit måten han gjør det på. Anonymkode: 65a27...e5f Det kan godt være det ‘’høres’’ arrogant ut å forklare hvorfor, til alle trollene her. Jeg vet jo at det ikke hjelper. Jeg er ikke arrogant. Nå avsluttet jeg her, dette er ikke til hjelp. Anonymkode: 1d911...106 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #27 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Betyr påsan. En fyr på jobben kaller meg påsan og Langbein. Hva betyr påsan? Anonymkode: 1d911...106 Aaaaw, minte du meg på pusen min.. Anonymkode: 5625c...15c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #28 Skrevet 27. september 2017 Antagelig mener han ingenting vondt med det. Anonymkode: 5f6bc...024
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #29 Skrevet 27. september 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mye ansvar. Jeg jobber fra 08:00-17-21:00. De fleste går rundt 16-17:00 tiden for å hente unger osv. Jeg liker å jobbe. Og har da mulighet til å ta helg, med god samvittighet og ikke pulten fylt til randen av oppgaver mandagsmorgen. Anonymkode: 1d911...106 Du snakker om, som at det er bra, å prioritere jobb forran å hente barn i barnehage. Om man ikke henter i barnehage havner barna hos barnevernsvakt vet du. Anonymkode: 3934d...10c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå