Gå til innhold

For 'lange' kjønnslepper og for vid åpning:(

Anbefalte innlegg

Gjest gjest for nå
Skrevet

Jeg føler jeg har for lange indre kjønnslepper og blitt for vid i åpningen:(

Ja, har fødet en gang og er inneforstått med at man ikke ser helt ut som man gjorde før, men jeg triver virkelig ikke med slik jeg ser ut!

Når det gjelder knipeøvelser hjelper ikke det på ytterst i åpningen, og det jeg lurer på er:

hvilke operasjoner tar man for å rette på disse to tingene?

pris? ventetid? kan man i det hele tatt rette på utseende på åpningen?

Er det noen som har personlige erfaringer med slike operasjoner?

Videoannonse
Annonse
Gjest også mamma
Skrevet

Selvfølgelig er kroppen din forandret, du har jo blitt mor.

Du har vært så heldig at du har fått bruke din kropp til det den er ment til.

Det er ikke bare din kropp som er forandret, men også ditt sinn, jeg vil tro hele livet ditt er forandret, at det på en måte er før og etter du fikk barn.

Vil du tilbakestille sinnet ditt også til tiden før du ble mor, vil du ha hele livet ditt som det var før du ble mor.

Tenk etter hva du har gjort og godta deg selv og kroppen din med den modenheten som følger med å få barn.

Når det gjelder slappe muskler både bør og kan disse trenes opp. Skjeden er jo barnets vei til livet og selvfølgelig setter det merker, huden blir strukket og ikke så stram som den var før, det skal den heller ikke være.

Vær stolt av kroppen din som har båret fram og gitt liv til et barn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Måtte du sy etter fødselen?

I så fall så kan det være at du kan være feilsydd i og med at du føler det er slapt yttert og at det henger.

Jeg har heldigvis ikke opplevd dette etter mine to fødsler og er mer bekvem med mitt eget underliv nå enn jeg var før.

Har venninner som har vært uheldige og som har fått det rettet opp med en liten operasjon i ettertid.

Ta dette opp med fastlegen din og be om henvisning til en gynekolog. H*n kan enten henvise deg videre eller gi deg anbefalinger for hva du burde gjøre.

Er også noen private klinikker som utfører operasjoner der nede. Det etterlater et lite arr, men virker veldig greit. Prisene starter på 9-10 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...