Gå til innhold

Hvilken farge på strømpebuksa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå med en mørk, mørk blå omslagskjole. Den er ensfarget. (Fant ikke bilde av den på nettet)

Kan jeg gå med svart strømpebukse til? Evt hva tilbehør til?

Anonymkode: 17401...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ha strømpbukse, så må de være svart. Man bør alltid unngå all annen strmøpebukse enn svarte (les: "hudfarget").

Anonymkode: ce205...294

Skrevet

Svart strømpebukse er jo fint men litt kjedelig. Jeg ville valgt en litt farget en for litt kontraster. F.eks Hvit eller rød. 

Anonymkode: 72998...c4f

Skrevet

Burgunder, eller sennepsgul😊

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Lavendela skrev:

Burgunder, eller sennepsgul😊

Er ikke tøff nok til sennepsgul, men det er knallfint!!

Jeg har veldig store legger så det ser sikkert dumt ut. Men om jeg blir tøff nok; hvilken farge på øredobber/armbånd?

Skrevet

Nei, svart er ikke pent til mørkeblått. Bruk hvilken som helst annen farge. Hvis du ikke tør å ha fargete strømpebukser, så bruk grå eller hudfarget strømpebukse.

Anonymkode: c1c7c...463

• Liker 3
Skrevet (endret)

feilpost

Endret av Kontormus
Skrevet

Hudfarget er det styggeste jeg ser så det blir det ikke.

TS

Skrevet

Lilla :hoppe:

Ellers er jeg ikke så imot svarte strømpebukser til mørkeblå kjole, særlig ikke om du skal ha svarte sko til. 

• Liker 2
Skrevet

Skal se om jeg våkner tøff på lørdag :) og da blir det det butikken har. 

Takk for svar!

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal ha strømpbukse, så må de være svart. Man bør alltid unngå all annen strmøpebukse enn svarte (les: "hudfarget").

Nei nei nei! Det finnes jo så mange andre fine farger enn svart. Selv har jeg strømpebukser i alle regnbuens farger. Til TS vil jeg foreslå burgunder, lilla eller turkis, og bruk gjerne et skjerf eller annet tilbehør som matcher strømpebuksa.

Endret av Perelandra
  • Liker 6
Skrevet (endret)
På 26.9.2017 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Helt uenig. Synes det ser rart ut med svart til blått, men det er meg.

Til blått bruker jeg blå strømpebukser, til svarte klær svarte strømpebukser osv. Men synes jeg også det er fint med burgunder, lilla, turkis, sennepsgul osv. Til brunt bruker jeg gjerne brune strømpebukser.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 6
Skrevet
På 26.9.2017 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Skal se om jeg våkner tøff på lørdag :) og da blir det det butikken har. 

Takk for svar!

Hvis du velger å bruke farget strømpebukse, så pleier Lindex å ha best utvalg av de vanlige kjedebutikkene. 

Skrevet
9 minutter siden, Perelandra skrev:

Hvis du velger å bruke farget strømpebukse, så pleier Lindex å ha best utvalg av de vanlige kjedebutikkene. 

Jeg var der i dag. Kjøpte en gul strømpebukse, men den var ikke sennepsgul. Ville sagt mer gul! De hadde også rosa, men den var shine i og det vil jeg ikke ha. Ellers så hadde de burgunder, lyseblå, beige, grått og svart.

Jeg kjenner meg så godt at jeg ender nok opp ned svart strømpebukse. 

Skrevet

Hva syns KG om hudfarget strømpebukse ? Får alltid den kommentaren "hvorfor bruker du ikke hudfarget strømpebukse det passer til alt". Syns det ser rart ut under korte kjoler, og alltid feil farge til huden. Haha eller jeg driter meg alltid ut når jeg skal prøve å kjøpe riktig farge. Enda verre de som bruker veldig brune hudfargede strømpebukser for å se brun ut, men ser bare rart ut.

Jeg syns svart er fint til mørkeblå :) 

Anonymkode: 6ca47...88e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns KG om hudfarget strømpebukse ? Får alltid den kommentaren "hvorfor bruker du ikke hudfarget strømpebukse det passer til alt". Syns det ser rart ut under korte kjoler, og alltid feil farge til huden. Haha eller jeg driter meg alltid ut når jeg skal prøve å kjøpe riktig farge. Enda verre de som bruker veldig brune hudfargede strømpebukser for å se brun ut, men ser bare rart ut.

Jeg syns svart er fint til mørkeblå :) 

Anonymkode: 6ca47...88e

Jeg har funnet en nude-farget variant som matcher huden min 100 % og går stort sett alltid for hudfarget, bortsett fra på hardeste vinteren hvor jeg bruker tykkere strømper.

Anonymkode: 31cb9...dab

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var der i dag. Kjøpte en gul strømpebukse, men den var ikke sennepsgul. Ville sagt mer gul! De hadde også rosa, men den var shine i og det vil jeg ikke ha. Ellers så hadde de burgunder, lyseblå, beige, grått og svart.

Jeg kjenner meg så godt at jeg ender nok opp ned svart strømpebukse. 

Så flott da! Kanskje det blir gul strømpebukse neste gang? 

Skrevet
9 minutter siden, Perelandra skrev:

Så flott da! Kanskje det blir gul strømpebukse neste gang? 

Jeg kan bruke den gule i jobben min. Barn liker sterke farger 😀

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest ikkje svart og mørkeblått går bra saman i det heile, eg. Eg vil seie at alt anna enn svart går, men mørkeblå kan nok vere vanskeleg å finne i same farge. Grå, kobber, bronse, burgunderraude, grøne, sennepsgule.... Alt anna enn svart og mørkeblått er fint!

Skrevet

Det ble svart strømpebukse. Svart og blått var nydelig i lag

Ts

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...