AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #1 Skrevet 26. september 2017 Hat lest og hørt flere steder at to glass med varmtvann blandet med en teskje olivenolje og sitronjuice, skal rense leveren din. Men hvor lenge skal jeg drikke dette og hva skal jeg holde meg unna Imens jeg drikker dette? Anonymkode: e361f...88e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #2 Skrevet 26. september 2017 Det er ren løgn. Anonymkode: 16514...990 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #3 Skrevet 26. september 2017 Leveren renser kroppen. Å skulle rense leveren blir like dumt som å prøve å vaske vaskemaskinen oppi en bøtte med såpevann. Anonymkode: d6e1a...75a 7
Pringle Skrevet 26. september 2017 #4 Skrevet 26. september 2017 Hva skjer hvis du prøver å forestille deg hvordan dette skulle ha noen som helst effekt, og hvordan du skulle kunne påvise at leveren er blitt renset?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 Sikkert like lett å rense leveren som å senke kroppens ph, hvilket er umulig... Vil du ha frisk lever skal du begrense alkohol og bruk av smertestillende. Anonymkode: 9c740...a08 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #6 Skrevet 27. september 2017 Syns det er så latterlig å lese om alle disse produktene som skal "rense kroppen". Det ironiske er at mange av disse kan ha motsatt effekt, og faktisk skade leveren: http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/fikk-leverskader-av-groenn-te-ekstrakt/a/10006704/ Det gjelder ikke olivenolje og sitron, selvfølgelig. Denne blandingen vil ikke gjøre noe verdens ting bortsett fra å smake grusomt. Anonymkode: 71c7a...0aa 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #7 Skrevet 27. september 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hat lest og hørt flere steder at to glass med varmtvann blandet med en teskje olivenolje og sitronjuice, skal rense leveren din. Men hvor lenge skal jeg drikke dette og hva skal jeg holde meg unna Imens jeg drikker dette? Anonymkode: e361f...88e Tror du at leveren kan renses via tarmsystemet så bør du oppdatere deg på anatomi og fysiologi. Leveren er et organ som fungerer utmerket så lenge den ikke får for tøffe avgiftningsoppgaver med sykdom, medisiner eller alkohol. Anonymkode: bf4cf...bbf
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #8 Skrevet 27. september 2017 Og verden vil fortsatt bedras ser jeg. Hvorfor forstår ikke folk selv at slike "rensekurer" bare er tull? Om vi hadde hatt behov for å rense lever, nyrer og andre organer så hadde vi jo vært alvorlig syke. Anonymkode: e3ccb...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå