Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som ikke virker til å få psykiske skader av noe. Alltid fulle av selvtillit. Hvordan er det mulig?  Det er kanskje ikke så veldig mange av dem, men jeg hadde en i klassen min. Han var en av de som mobbet meg, han var alltid en av de kule. Alltid på scenen. Han har gjort kriminelle ting, men sluppet billig unna med det. Jeg vet ikke hvorfor. Han har tatt utdanning som krever veldig mye. Føler nesten at jeg er en kødd bare i forhold til han. Men på en annen side, sliter jeg med å like han. Til tross for at han har vokst opp og blitt en grei fyr (tror jeg).  

Anonymkode: f583e...b80

Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som ikke virker til å få psykiske skader av noe. Alltid fulle av selvtillit. Hvordan er det mulig?  Det er kanskje ikke så veldig mange av dem, men jeg hadde en i klassen min. Han var en av de som mobbet meg, han var alltid en av de kule. Alltid på scenen. Han har gjort kriminelle ting, men sluppet billig unna med det. Jeg vet ikke hvorfor. Han har tatt utdanning som krever veldig mye. Føler nesten at jeg er en kødd bare i forhold til han. Men på en annen side, sliter jeg med å like han. Til tross for at han har vokst opp og blitt en grei fyr (tror jeg).  

Så den slemme tøffingen tok seg sammen å ble en sau og en slave.. vil si du kom best ut av dette..

Anonymkode: 1f191...126

Skrevet
45 minutes ago, AnonymBruker said:

Ofte er det de som virker til å ha best selvtillit som sliter mest. Mange som mobber gjør det for å skjule sine egne svakheter. 
Mange av de som sliter mest psykisk er også de beste på å skjule det. 
Det virker ikke som du sto denne personen nært, det vil si at du aner ikke hvorfor han "alltid var på scenen", hva vet du om at det kanskje var en fasade for å skjule andre problemer? 
Psykiske skader og psykiske lidelser er sjeldent synlig på utsiden for utenforstående. 

Anonymkode: 3845b...35c

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte er det de som virker til å ha best selvtillit som sliter mest. Mange som mobber gjør det for å skjule sine egne svakheter. 
Mange av de som sliter mest psykisk er også de beste på å skjule det. 
Det virker ikke som du sto denne personen nært, det vil si at du aner ikke hvorfor han "alltid var på scenen", hva vet du om at det kanskje var en fasade for å skjule andre problemer? 
Psykiske skader og psykiske lidelser er sjeldent synlig på utsiden for utenforstående. 

Anonymkode: 3845b...35c

Jeg synes ofte psykiske problemer er synlige jeg da. Jeg kjenner da til flere som har slitt psykisk i mange år og de er utagerende, aggressive, ruser seg. Noen er derimot veldig stille og nedstemte. Så jeg har vanskelig for å tro at han "tøffingen" sliter så psykisk, og med tanke på jobben han har. 
Men jeg sliter bare litt med å like han :) Han virker jo til å ha blitt så ordneltig. En det bør være grunn til å like, men jeg klarer bare ikke. Eneste jeg ser som henger igjen, er at han tar det som et selvfølge at han kan få hvem han vil til sengs. Han hadde ikke fått meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...